Otin klo 10 aamupäivällä kaksi tramal retardia 100mg eli yhteensä 200mg ja nyt on aivan järkyttävän paha olo!
Kuvottaa, vatsassa kiertää, oksettaa, huippaa, etoo. Aivan hirveä olo! Paitsi että kohtalaisen kova kipu katosi. Milloin tämä helpottaa tämä olo, vieläkö kauankin täytyy olla kuin merisairas?!
Kommentit (33)
Pahoinvointi on yleinen sivuoire.
Tramalista sama kokemus, myös verenpaine taivaissa ja järkyttävä olo
Vierailija kirjoitti:
Otitko enemmän kuin sallitun annoksen? Onko uusi lääke sinulle?
Juo vähän vettä ja koeta nukkua, niin olon pitäisi parantua.
En ottanut. Ohjeessa lukee 1-2 tablettia korkeintaan kahdesti päivässä. Ja en ollug tosiasn vähään aikaan ( kuukausi) ottanut lääkettä. Enkä yleensä ota kahta, korkeintaan yhden. Nyt kipu oli kova töissä ja ajattelin että otan 2 jotta tehoaa. Se oli virhe. Tuosta neljästä saakka on ollut merisairas olo. Etenkin jos yhtään liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse otin 3 kerralla ja tuli vaan rento fiilis ihan euforinenkin olo. Lääkkeet ei sovi naisille.
M37
Mikä valelääkäri-valopää se siellä kommentoi typeryyksiä? Lääkkeiden sivuvaikutukset eivät riipu sukupuolesta. Itse olen käyttänyt Tramalia säännöllisesti vuosikausia saamatta mitään sivuvaikutuksia.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierotusoireita. Eiköhän ne huomiseen mennessä ole ohi.
Höpsis. Osalle tulee vaan sivareita.
Vieroitusoire se on, jos ne alkavat kun lääkkeen pitoisuus veressä alkaa laskea. Sivuoire tulee saman tien.
Höpö höpö!
Vierailija kirjoitti:
Otitko tyhjään vatsaan?
Kahvin ja sämpylän olin syönyt n klo 6
Syökää terveellisesti ja liikkukaa niin ei tarvitse käyttää turhia lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse otin 3 kerralla ja tuli vaan rento fiilis ihan euforinenkin olo. Lääkkeet ei sovi naisille.
M37
Johtuu siis siitä että naisten kehon koostumus on erilainen. Vähemmän vettä ja enemmän rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
T insuliinihoitajasi Tarja
Vierailija kirjoitti:
Valelääkärikö siellä taas?
Vierailija kirjoitti:
Paska lääke, ei toimi.
Jaa, mulla toimii. Ei mitään sivuvaikutuksia. Harvoja lääkkeitä, mille en ole allerginen.
Höpö höpö.