AstraZenecan Rokotteen saaneita kehotetaan tarkkailemaan oireita
AstraZenecan koronarokotteen saaneita kehotetaan tarkkailemaan poikkeavan voimakkaita oireita, jotka voivat alkaa vasta yli kolmen vuorokauden päästä rokottamisesta. Hoitoon on hakeuduttava välittömästi, jos saa voimakkaan, selvästi jatkuvasti pahenevan päänsäryn tai erittäin voimakkaasti lisääntyviä mustelmia iholla tai limakalvoilla.
Rokotusajan varanneita kehotetaan odottamaan yhteydenottoa rokotusten järjestäjältä mahdollisen rokottamisen peruuntumisen vuoksi. Rokotusajan voi halutessaan myös perua itse.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007870738.html
Kommentit (37)
Tarkastakaa käsivarret, jalat, suun ja silmien limakalvot
Verenpurkaumia, mustelmia, sinisiä laikkuja, täpliä
Oireet tulevat yleensä viimeistään 2-3 viikkoa rokotteen ottamisesta
Hallituksen koronatoimia ei juuri kukaan ole todellisuudessa kritisoinut. Onkohan siitä rokotuksen keskeyttämistäkään? Vaikka koko touhu on kusetusta. Nytkin Suomessa kuolleisuus 0% ja 700 tartunnasta, ja vielä tilanteessa, jossa rokotteitakaan annettu kuin osa siitä, mitä influenssaa vastaan! Kansainvälinen huijjaushan se on. Eihän näillä ole edes kiire, ja on siis varaa keskeyttää rokotuksetkin. Niin Mikä kiire siinä edes on kun tilanne on kuitenkin tuo. Ja ne tietävät sen....
Ei itketä, sinne jää! Kusetukset! Tämä ei voi eikä pidä jatkua loputtomiin! Uuh Snirf
.......
We get so close, near enough to fight
.................................... ..... gets me in his sights
He pulls the trigger and I feel the blow
A burst of rounds take my horse below
And as I lay there gazing at the sky
My body's numb and my throat is dry
And as I lay forgotten and alone
Without a tear, I draw my parting groan
Pari luulotautista mahtaa soitella sairaaloihin seuraavien päivien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tarkastakaa käsivarret, jalat, suun ja silmien limakalvot
Verenpurkaumia, mustelmia, sinisiä laikkuja, täpliä
Oireet tulevat yleensä viimeistään 2-3 viikkoa rokotteen ottamisesta
Myös suuta kuivaa ja huimaa, lopulta makaa selällään, ja katselee korkeintaan taivaalle.....
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta pari tällä viikolla rokotteen saanutta saattaa vielä saada sairauskohtausen seuraavan viikon aikana....
Nyt on monessa kodissa jännitystä ilmassa
tik tok tik tok
Koronavirusta ei ole eristetty tutkimuksissa. Sen epäillään olevan syy, mitä jos se onkin ärhäkämpi kausiflunssa ja lääkejätit vaan kusettaa meitä? Kuolleisuusluvut ovat normaalin vaihtelun sisällä globaalisti.
Kaikilla on erilaisia korona-suvun viruksia, nyt on ehkä keksitty tapa todeta jonkin vaarattoman viruksen vasta-aine kokeella ja tehdä siitä kova bisnes. Uskallatko kysyä Miksi?
Siitä tulee yht´äkkiset oireet, kun se vaikuttaa saman tein verenkiertoon Se on kuin tulisi kuulaa kivääristä
....pulls the trigger and I feel the blow
A burst of rounds take....
uuuuuh! !
Vierailija kirjoitti:
Koronavirusta ei ole eristetty tutkimuksissa. Sen epäillään olevan syy, mitä jos se onkin ärhäkämpi kausiflunssa ja lääkejätit vaan kusettaa meitä? Kuolleisuusluvut ovat normaalin vaihtelun sisällä globaalisti.
Kaikilla on erilaisia korona-suvun viruksia, nyt on ehkä keksitty tapa todeta jonkin vaarattoman viruksen vasta-aine kokeella ja tehdä siitä kova bisnes. Uskallatko kysyä Miksi?
Toisiasia on, että Euroopan ylikuolleisuus, jota tosin oli, on nyt kääntynyt alikuolleisuudeksi. Ja se ylikuolleisuuskaan ei ollut kauhean isoa. Kyllä tämä on enemmän huijjaus kuin uskottekaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva fiilis niillä rokotuksen ottaneilla.
Mä olen vain kiitollinen, kun sain az-rokotteen. Pahemmat ja pidemmät haittavaikutuslistat on mulle annettavissa sytostaateissa, joten tämä az-rokotteen oireiden seuraaminen menee siinä sivussa. Väärään aikaan sairastettu korona veisi mut sairaalaan ja ehkä teholle, ja riski koronakuolemaan on mulle about 1000 kertaa isompi kuin az-rokotteen aiheuttama verisuonitukos.
Eli oikeasti minulla on hyvä fiilis, ja harmittaa monen puolesta, joiden rokotusajat lykkääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Ruuhkaa pukkaa päivystyksissä luulotautisten retkikunta kun menee tarkistuttamaan kinttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Korona vuodesta kertovassa ohjelmassa potilas käännyttiin kotiin ja sanottiin että hoitaa itseään oireiden mukaan .
Vierailija kirjoitti:
Ja sen voisi jättää nyt vain heille. Nyt näitä oireita tarkkailevat eniten nettipalstojen luulotautiset hörhöt jotka eivät edes mitään rokotetta ole ottamassa.
ap