Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjä olo koukuttavan kirja(sarja)n jälkeen

Vierailija
19.03.2021 |

Onko muilla kokemusta? Miten olette selvinneet siitä? Sain illalla loppuun yhden sarjan ja nyt tuntuu jotenkin tyhjältä. Selailin äsken viimeistä osaa ja tuntuu että haluaisin vain palata takaisin siihen maailmaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sarja, haluun löytää pitkästä aikaa jotain koukuttavaa luettavaa?

Vierailija
2/8 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Miksi et voi ottaa uusiksi. Olen itse lukenut lempikirjojani uudelleen ja uudelleen. Aivan kuin musiikki joitain kappaleita kuuntelee uudelleen ja usein.

Vierailija
4/8 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Näin on käynyt Kingin revolverimies -sarjan kanssa, Jordanin Wheel of Timen kanssa, Banksin Kulttuuri -sarjan kanssa... valitettavasti kaikki hyvä loppuu aikanaan mutta jäljelle jäävät muistot. :)

Vierailija
5/8 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa tunnustaa näin anonyymistikin, mutta se oli Estelle Maskamen DIMILY-trilogia :D Minä 30+ aikuinen koukutuin teinisarjaan niin totaalisesti, että luin eilen yli seitsemän tuntia ja olisin lukenut vielä pidempään, jos luettava ei olisi loppunut. Vaikka olen varsinkin nuorempana uppoutunut kirjoihin niin että niistä on ollut lopussa vaikea päästää irti, se tunne on hävinnyt seuraavan kirjan aikana. Nyt tuntuu että voisin lukea koko sarjan saman tien uudestaan. Tiedän, olen näköjään vähän sekaisin...

Vierailija
6/8 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa tunnustaa näin anonyymistikin, mutta se oli Estelle Maskamen DIMILY-trilogia :D Minä 30+ aikuinen koukutuin teinisarjaan niin totaalisesti, että luin eilen yli seitsemän tuntia ja olisin lukenut vielä pidempään, jos luettava ei olisi loppunut. Vaikka olen varsinkin nuorempana uppoutunut kirjoihin niin että niistä on ollut lopussa vaikea päästää irti, se tunne on hävinnyt seuraavan kirjan aikana. Nyt tuntuu että voisin lukea koko sarjan saman tien uudestaan. Tiedän, olen näköjään vähän sekaisin...

Kiitos vastauksesta. On teinikirjatkin joskus hyviä, ehkä joku samaan genreen kuuluva kirja auttaisi vierotusoireisiin? Tai sitten pieni tauko lukemiseen, itsellä joskus oikein hyvän kirjan tämä on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
7/8 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Katso, olisko netissä jotain fan fiction -tuotoksia. Ne on tosi laiha lohtu, mutta joskus siellä on laadukkaitakin viritelmiä. Tai olisiko samalla tekijällä jotain muuta samantapaista? Onko sarjasta tehty elokuvia, voisko niitä katsoa?

Loppujen lopuksi on vain päästettävä irti. Jos osaat piirtää tai maalata, voit työstää ajatuksiasi ja tunteitasi sitä kautta, voi olla helpompaa.

Äärimmäisessä tapauksessa aloitat sarjan lukemisen alusta...

Vierailija
8/8 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain! Viimeeksi koin tyhjyyden tunteen kun katsoin Schitt's Creekin viimeisen osan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme