Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronan jälkioireita

19.03.2021 |

Hiukset tippuvat tukottain.
Menin apteekkiin kysymään neuvoa ja myyjä sanoi että hänen 24 vuotias tyttökaveri ajoi pois kaikki hiukset, kun niin harventui tukka. Nyt käyttää Kerastasea ja odotta hiusten kasvua .
Minä vanhempana pelkään että ne minun kauniit hiukset ei kasva takaisn. Olen aina rakastanut kruunua päässä.
Nyt ostin c ja d vitamiineja, samoin Hiuksille ja kynsille tarkoitettuja vitamiineja.
Myös hiustenpesuun erikoisshampoon ja balsamin .Pakkauksessa on myös jotain ainetta joka jätetään hiuspohjaan.
Koronasta on mennyt 3 kuukkautta. Alkoi kun menin jalkahoitoon ja kynnet olivat menneet rikki.
Siis korona aiheuttaa hyökkäyksen iholle, mistä iho ei selviä.
Apteekkari sanoi että hirveän moni on pudottanut hiuksia . He myyvät tosi paljon juuri vitamiineja hiusten lähtöön.
Suosittelen että te jotka kärsitte tai olette kärsineet koronasta varaudette jo etukäteen syömään vitamiinejä että ei tarvi kärsiä tästä oireesta. B ja C vitamiinit suositteli eräs asiantuntija.

Kommentit (12)

1/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikille noin käy. Minulla on ikää ja tukka on pysynyt tiiviisti päässä koronan jälkeen. Kyse voi olla siitä, että joillekin covid laukaisee autoimmuunisairauden. Esimerkiksi kilpirauhashäiriön. Sen saa parannettua lääkkeillä. Ongelmasta voi käydä juttelemassa lääkärin kanssa ja tämä ottaa verikokeet. Ole ystävällinen, äläkä levitä tarpeeyonta hysteriaa.

2/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

No ei kaikille noin käy. Minulla on ikää ja tukka on pysynyt tiiviisti päässä koronan jälkeen. Kyse voi olla siitä, että joillekin covid laukaisee autoimmuunisairauden. Esimerkiksi kilpirauhashäiriön. Sen saa parannettua lääkkeillä. Ongelmasta voi käydä juttelemassa lääkärin kanssa ja tämä ottaa verikokeet. Ole ystävällinen, äläkä levitä tarpeeyonta hysteriaa.

Täällä Ruotsissa tunnen monta tapausta ,jossa moni on joutunut samaan tilanteeseen itseni kanssa.Ei todellakaan ole tarkoitus levittää hysteriaa, mutta haluan että kaikki saavat selville ,että näin voi käydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... koronastako tää johtuu??? Mäkin oon pistäny merkille ihan selvästi ohentuneet hiukset, ja hiusharjaa joudun tyhjentämään hiuksista nykyään joka viikko vaikka ennen puhdistin sen kerran kuukaudessa. Koronan sairastin vuodenvaihteessa. Voi helvetti! Minkä erikoisshampoon ostit? Mikä hiuspohjaan jätettävä balsami??

Vierailija
4/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaljuuntuminen ole häpeän asia. Itse olen kalju mies.

5/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisihmiselle se on hieman eri asia. 

Vierailija
6/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta hiustenlähdöstä uutisoitu jo aikoja sitten...

7/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

ValoPallo kirjoitti:

Täällä Ruotsissa tunnen monta tapausta ,jossa moni on joutunut samaan tilanteeseen itseni kanssa.Ei todellakaan ole tarkoitus levittää hysteriaa, mutta haluan että kaikki saavat selville ,että näin voi käydä. 

Minäkin asun Ruotsissa, muttei ole tullut vastaan tukanlähtöä. Kilpirauhaskokeet kannattaisi ottaa ton autoimmuunimahdollisuuden takia.

8/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis... koronastako tää johtuu??? Mäkin oon pistäny merkille ihan selvästi ohentuneet hiukset, ja hiusharjaa joudun tyhjentämään hiuksista nykyään joka viikko vaikka ennen puhdistin sen kerran kuukaudessa. Koronan sairastin vuodenvaihteessa. Voi helvetti! Minkä erikoisshampoon ostit? Mikä hiuspohjaan jätettävä balsami??

Nioxin . www.nioxin.com. Jos et löydä kaupasta kysy Suomen apteekista mitä suosittelee. Pakkauksessa on kaikki välttämätön. Syö B ja c vitamiineja. 

Eräs tuttava sai balanssiin hiustenlöhdön ,mutta kesti muutaman kuukauden.

Miksi tästä ei saa puhua . Lattia täynnä hiuksia joka aamu. Nytkin joudun imuroimaan. 

9/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

ValoPallo kirjoitti:

Minäkin asun Ruotsissa, muttei ole tullut vastaan tukanlähtöä. Kilpirauhaskokeet kannattaisi ottaa ton autoimmuunimahdollisuuden takia.

Tilaan ajan tänään. 

En itsekään tiennyt että se johtuu Koronasta ennenkuin naapuri sanoi että hänen tuttava on käynyt läpi saman .

Vierailija
10/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu sitten alaan halaavaksi, ei miehet oikeasti edes niistä hiuksista välitä vaikka pitkät kauniit hiukset onkin viehättäviä.

terveisin mies

Parasta olisi jos joku tuntee hallitusta tms. roistoja, yrittäisi kertoa niille että nyt syytä tukahduttaa se virus pois maasta eikä enää päästää takasin.

11/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu sitten alaan halaavaksi, ei miehet oikeasti edes niistä hiuksista välitä vaikka pitkät kauniit hiukset onkin viehättäviä.

terveisin mies

Parasta olisi jos joku tuntee hallitusta tms. roistoja, yrittäisi kertoa niille että nyt syytä tukahduttaa se virus pois maasta eikä enää päästää takasin.

Boikotoitaisi yhdessä kaikki kiinalainen . Handelsbojkott . 

12/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

Sanottiin että ei mitkään lääkkeet auta tähän joka johtuu koronasta.