Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei katso tosi-tv:tä. Kuitenkin ko. ohjelmat ovat koko ajan palstan suosituimpia aiheita.

Vierailija
19.03.2021 |

Näettekö tässä mitään loogista ristiriitaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei TUNNUSTA katsovansa. Kaikki katsovat! Siinä se.

Vierailija
2/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myöskään lue Seiskaa, ei katso Salkkareita tai Kaunareita, ei käytä hunajamarinoituja broilerinsuikaleita eikä myöskään koskaan syö eineksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei myöskään lue Seiskaa, ei katso Salkkareita tai Kaunareita, ei käytä hunajamarinoituja broilerinsuikaleita eikä myöskään koskaan syö eineksiä."

Juu, ei kukaan...

Vierailija
4/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se omituista jos KUKAAN ei muka katso. Mutta mä luulen että ei kovin monen tarvi kattella nuota epäterveitä ohjelmia kun siitä saadaan ketju aikaiseksi. Ne sitten siellä keskustelee jotka ohjelmia tuijottaakin.

Tosin on varmaan paljon ihmisiä jotka ei kehtaa tunnustaa seuraavansa noita sarjoja, tietävät itsekin jollain tasolla ettei se fiksua ole ja häpeevät.

Vierailija
5/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tuo on hämmästyttävää. Sen sijaan ilm. moni ostaa usein Seiska ja Hymy nimisiä aviiseita, ilm. katsellakseen niissä olevia kuvia, koska hyvin harva myönää lukevansa niitä.

Se vähän yksinkertaisempi mies 

Vierailija
6/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistelmät tapahtumista voi lukea iltapäivälehtien sivuilta. Se riittää minulle.

Vierailija
7/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myöskään lue Seiskaa, ei katso Salkkareita tai Kaunareita, ei käytä hunajamarinoituja broilerinsuikaleita eikä myöskään koskaan syö eineksiä.

No mä oon tuollanen, paitsi tunnustan plärääväni Seiskan jos se jossain on. Enkä ole parempi ihminen kuin muut enkä toisten yläpuolella  :D  Mua ei vaan kiiiiinnosta kyseiset asiat.

Vierailija
8/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tunnustamista siinä on? Minä katon montaakin tositeeveeohjelmaa, poislukien sellaiset sekoiluformaatit joissa paneskellaan ristiin rastiin.

Vierailija
9/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelen avaustasi, koska esim. monet tuttavani katsovat tosi-tv:tä, samoin vaikkapa somessa käydään paljon keskustelua siitä. Itse en katso, mutta se johtuu vain siitä, ettei se kiinnosta mua, ei siitä, että se olisi jokin kannanotto.

Vierailija
10/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson Selviytyjiä, Temppareita, Masterchefiä, Big Brotheria ja Diiliä. Lisäksi käytän hunajamarinoituja broilerinfileesuikaleita ja syön nytkin eineslasagnea. 

Omg

Vierailija
11/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien ihmisten tuntuu olevan vaikea myöntää, että katsovat muutakin kuin uuyisia, ajankohtaisohjelmia, luontodokumentteja sekä laatuelokuvia.

Vierailija
12/12 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää anonyymisti

Katsoin kardashianin tosi tv ohjelmaa siitä kun olin 13.

Oon katsonu kaikki kaudet kunnes se lopetettiin

Mut en kyllä omalla nimellä myöntäis