Huomenta! T. Ammattivalittaja
Tänään on hauska päivä. Hampaan poistokohdassa on aina välillä kovia kipuja ja on runsaat kuukautiset. No, julkiselta puolelta saatu lääketieteellinen apu on heikkoa eikä yksityiseen varaa.
Aion kyllä tänään taas tiskata, laittaa toisille ruokaa, itselleni lämmitän sosekeittoa. Lapseni kanssa ajattelin illalla laittaa kasvamaan rairuohoa ja maissia. Perheelle tilataan illaksi pitsat, itse syön puuroa. Mukavaa perjantaita ja viikonloppua!
Kommentit (13)
Huomenta! Mukavaa viikonloppua sinullekin😍
Vierailija kirjoitti:
12 vrk enää
Niin. Mitä sitten? Sinä varmaan luulet, että samalla hetkellä parannun, en ole tyhmä, rahaa löytyy yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 vrk enää
Niin. Mitä sitten? Sinä varmaan luulet, että samalla hetkellä parannun, en ole tyhmä, rahaa löytyy yms. Ap
No tietysti, eikö niin ole? :O Aiotko pitää virtuaaliset tuparit? Juhlitaan kaikki sinun uutta elämää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Mukavaa viikonloppua sinullekin😍
Kiitos, samoin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 vrk enää
No tietysti, eikö niin ole? :O Aiotko pitää virtuaaliset tuparit? Juhlitaan kaikki sinun uutta elämää sitten.
Sitten olen entistä köyhempi. En aio mitään tupareita viettää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 vrk enää
Eikö se olisi hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 vrk enää
Eikö se olisi hauskaa?
En viettänyt sellaisia nuorenakaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä hammas poistettiin
Ylhäällä sivulla oleva hammas. Ap
Ja hyvää Minna Canthin ja tasa-arvon päivää. Ap
Meillä Suomessa on asiat hyvin tasa-arvon suhteen. Saamme opiskella niinkuin miehet yns. Ap
Ei ole enää onneksi kuin reilu viikko siihen, kun sinun ei tarvitse ilkeälle miehellesi laittaa ruokaa eikä pakata eväitä, ei kuunnella komentelua ja solvauksia.
Mieti näitä positiivisia asioita ja keskity niihin!
12 vrk enää