Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shiloh Jolie-Pittistä on tullut taas tyttömäinen! Kauheaa jos olisi jo jarrutushoidot yms. aloitettu

Vierailija
18.03.2021 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä halua olla pelkästään kumpikaan, vaan tulee koko elämänsä vaihtelemaan tyyliään miehen ja naisen välillä. Tällaisiakin ihmisiä on. Muistaakseni nimitys on genderfluid.

Vierailija
2/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö tiedät, mitä hän haluaa...? Tuskin. Ei nuo nuttura ja korvikset ihan riitä mua vakuuttumaan, mun puolesta saa olla ihan mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä on noista aikuisista se tasapainoisempi. Äitinsä seurassa lapsikin voi hyvin. ❤️

Vierailija
4/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tyttö ollut jo pienestä pitäen.

Vierailija
5/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että Angelina antaa Shilohin olla vapaasti sitä mitä on sekä tukee Shilohia, oli tyyli tai sukupuolen kokemus Shilohilla sillä hetkellä mikä vaan.

Vierailija
6/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen, että miksi lapselle jo piti lyödä leima otsaan. Tiedän useita tyttöjä, jotka käyvät jossain vaiheessa ns.poikatyttökuvion läpi. Itse olin n.9-10v kun poikaserkkujen keskuudessa kasvaneena halusin usein käyttää poikien vaatteita ja kiipeillä puissa (ihan kuin tytöt ei näin voisi tehdä). Pari vuotta vanhempi poikaserkku oli suurin idolini. Sitten 12v alkoi ns. tyttömäisyys enemmän kiinnostaa. Eli meikit, korut ja hameet, jos näin kliseisesti halutaan linjata.

Onpa Shiloh mikä on, niin pitäisi julkisuudessa antaa olla mitä on eikä heti nostaa otsikoihin että "tyttö joka halusi olla poika haluaakin nyt olla tyttö voi kauhiaa!" Siis mitä väliä miltä näyttää ja haluaa olla, hän on ensisijaisesti lapsi ja nyt teini!

Vierailija
7/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö tiedät, mitä hän haluaa...? Tuskin. Ei nuo nuttura ja korvikset ihan riitä mua vakuuttumaan, mun puolesta saa olla ihan mitä haluaa.

Tämä. Nutturaa ja korviksia käyttää sekä miehet että naiset. Niiden perusteella ei voi päätellä mitään sukupuolesta.

Vierailija
8/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä halua olla pelkästään kumpikaan, vaan tulee koko elämänsä vaihtelemaan tyyliään miehen ja naisen välillä. Tällaisiakin ihmisiä on. Muistaakseni nimitys on genderfluid.

Genderfluidien mukaan sukupuoli on siis stereotyyppeihin perustuva muotijuttu. Tänään minulla on käytännölliset työvaatteet enkä laittautunut, olen täten mies.

Vierailija
9/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkälaisen elämän ja ammatin tämä Shiloh tulee saamaan, mutta luulen että oma sukupolvensa ei hätkähdä pukeutumisestaan niin kovasti kun 20v. + ikäiset " kalkkikset"

Vierailija
10/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen, että miksi lapselle jo piti lyödä leima otsaan. Tiedän useita tyttöjä, jotka käyvät jossain vaiheessa ns.poikatyttökuvion läpi. Itse olin n.9-10v kun poikaserkkujen keskuudessa kasvaneena halusin usein käyttää poikien vaatteita ja kiipeillä puissa (ihan kuin tytöt ei näin voisi tehdä). Pari vuotta vanhempi poikaserkku oli suurin idolini. Sitten 12v alkoi ns. tyttömäisyys enemmän kiinnostaa. Eli meikit, korut ja hameet, jos näin kliseisesti halutaan linjata.

Onpa Shiloh mikä on, niin pitäisi julkisuudessa antaa olla mitä on eikä heti nostaa otsikoihin että "tyttö joka halusi olla poika haluaakin nyt olla tyttö voi kauhiaa!" Siis mitä väliä miltä näyttää ja haluaa olla, hän on ensisijaisesti lapsi ja nyt teini!

No jos tyttö on AINA halunnut olla poika ja pukeutua sen mukaisesti, ei ole ihme, että siihen kiinnitetään huomiota (julkkiksen lapsena). Tai nyt sitten siihen, jos muuttaakin tyyliään (ja mielipidettään).

Vierailija
11/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös halusin olla poika, pidin isoveljen vanhoja poikien vaatteita, tukka oli lyhyt, juoksentelin pitkin metsiä ja leikin poikien kanssa. Nykypäivänä olisi kuskattu jo johonkin hoitoihin. Ihan normaali ja naisellinenkin nainen minusta tuli.

Pojistani kaksi on halunnut käyttää mekkoja 3-5 vuoden iässä. Saivat käyttää, tosin olikohan se enemmän sellaista roolileikkiä. Nykyään kaikki pitää tunkea heti johonkin lokeroon. Onko se sitten jotenkin vapaamielistä? Minusta ei.

Vierailija
12/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää epävarmalta teiniltä, sopii olemaan tyttö tai poika. Tosin luulen että osa syy tätä aikasempaa pojaksi pukeutumista/poikamaisuutta oli se että näki että äiti oli siitä mielissään. kun lapsi ”kapinoi” kauniina tyttönä sukupuolinormeja vastaan.

Vierailija
13/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten nämä julkkikset pelaa näillä lapsillaan tytöt puetaan pojiksi ja pojat työiksi.

Ootteko muuten koskaan miettiny miksi ne näyttelijä miehet on niin pieniä, siroja ja pienijalkaisia. Naiset taas on parimetrisiä lantiottomia jättijalkoja. Vähän niin kuin Paris Hilton...

Vierailija
14/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon mikä on.

Minä jouduin käyttämään isoveljen vaatteita ihan säästösyistä nuorempana.

Lukioikäisenä ajoin hiukseni pois kahdesti, koska se oli hauskaa. Kaikki muut olivat järkyttyneitä.

Nykyään olen ihan tavis aikuinen. (Ihan kuin en aiemmin olisi ollut ihan yhtä tavis)

Tulee mieleen, kun jenkeissä ovat huolissaan lapsista, että miten he tietävät oman sukupuolensa, jos ei käytetä pronominejä She/He. Suomalaisena tuo ihmetyttää ja tuntuu turhalta keskustelulta, kun täällä on pärjätty satoja vuosia hän-pronominilla eikä ole ollut ongelma kenenkään sukupuolelle.

Miten eläimet tietää mitä sukupuolta ne on, jos urokset eivät käytä sinisiä vaatteita ja naaraat punaisia? Kyllä ne varmaan on tosi hukassa. Siniarat ovat varmaan ihan sekaisin, kun naaraillakin on sininen höyhenpuku. Eikä edes pronominejä ensinkään.

Vierailija
15/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Shiloh siis itse sanonut kokevansa olevansa muuta sukupuolta kuin mihin on biologisesti syntynyt? Vai onko tässä nyt tehty ns. tavallisesta "poikatytöstä" joku trans-tyyppi pelkästään pukeutumisen ja hiusten pituuteen perusteella?

Vierailija
16/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tyttö on AINA halunnut olla poika ja pukeutua sen mukaisesti, ei ole ihme, että siihen kiinnitetään huomiota (julkkiksen lapsena). Tai nyt sitten siihen, jos muuttaakin tyyliään (ja mielipidettään).

Ei ehkä ole ihme, mutta ei se silti kovin kivaa ja hyväksyttävänä minusta ole. Eikö julkkistenkin lapsilla pitäisi olla oikeus saada olla ihan vain lapsia, ja kasvaa rauhassa sellaisiksi kuin hyväksi kokevat? Jos tämä tyttö on nyt vasta 14-vuotias, niin kyllä on turhan nuoreen oikeasti leimoja lyöty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä