Mua hävettää ku ihmiset syrjii mua
Ei kukaa haluu olla munkaa, viesteihin ei vastata ryhmäwhatsapissa vaikka perheen keskeinen ryhmä.
Yhdelle oon lähettänyt 11 viestiä 2viikon aikana eikä mihinkään oo vastannu. Hävettää. Miks ees yritän enää ku en tuu ikinä pääsemään mihkää juttuu mukaan.
Tiktokissa toisten jutut saa yli 6000 tykkäystä ja mä paistan ilosena 0 tykkäyksellä.
Kommentit (13)
Mene teinipissis nukkumaan hetkeksi. ehkä sua syrjitään TIKTOKIN takia.
Koin samalla lailla kun asuin pienellä maaseudun paikkakunnalla. Muutin isompaan kaupunkiin ja nyt kukaan ei katso oudosti tai kohtele huonosti. Joku on päättänyt että olet roskaa, niin ei se mielipide maalla häviä mihinkään. En tiedä asutko itse maaseudulla, mutta muutto joka tapauksessa auttaa. Välit voi myös viilentää perheeseen.
Olen aina hävennyt vanhempiani äitiäni ja puoli-isää. Ihan aina. Kokenut siitä myös syyllisyyttä ettei niin saisi tuntea.
Nyt vanhemmiten olen tajunnut heidän haluavan olla omituisia friikkejä ja vastarannan kiiskejä. Nuorena se aiheutti syrjintää minulle.
Enkä kelpaa äidille vaikka olisin miten. Nykyään annan olla.
Neuvoni on, anna olla. Kun ei kelpaa niin ei kelpaa. Ei se muutu.
N45
Tuppukylissä aina tää ongelma, pienet piirit yks inhoo ni niin kaikki muutki
Yrittäää sopeutua mut ihmiset tuijottaa ku jotai outolintua. Jonkun juorun ja halveksinnan takia kaikki kyylää. En mä kotoani lähde kiusaamisen takia.
Tuppukyliä kannattaa välttää, samoin pieniä sisäsiittoisia kaupunkeja. Ahdasmielisiä yksinkertaisia ihmisiä usein. Muuta ap isompaan kaupunkiin. Kukaan ei kiinnitä suhun huomiota, saat olla rauhassa. Ja vanhempiin voi pitää etäisyyttä. Vastata vaan silloin kuin tahtoo.
Joillakin on pikaviestin kiinni, jos stressaantuu siitä. Kokeile tavallista viestiä, soita tai fb.
Tääl asuu joku 20k ihmisiä ja tiedetään melkein kaikki nimeltä, ei oo hirveen vaikee levittää juoruja ihan koko kylälle. Ainoa kokoontumispaikka on kauppa joss ne juorut muuttaa muotoaan ja tunnistajat kyttää niin että tulee ahdistunut olo.
Ite yritän kulkee niin etten huomaiskaa mut kyl sen vaa huomaa. Vähä ku liian lihava menis 40kilosteb joukkoon ni arvaa erottuuko. Sellanen tunne on ku ihmiset inhoo ja puhuu pskaa.
Älä vaan muuta Kuopioon, kaikkien kyylien mekkaan :D!
Tuo on kyllä haavoittavaa ja musertavaa. Mutta jos lohduttaa niin se vika on oikeasti niissä eikä sinussa. Normaali ihminen ei tee noin kenellekään ellei se itse kettuile silmille ensin. Sitten pitää puhua samaa kieltä joskus.
Muuta Helsinkiin. Näin minä tein ja VUODESSA löysin elämäni miehen ja elämäni ystävät. Heidän joukossaan olen jopa tavallinen! :)
Muista kuitenkin, että myös täällä pyörii ahdasmielistä, erilaisuutta karsastavaa porukkaa. Tuppukyläsi ärsyttävin pissaliisa voi täälläkin olla vaikka naapurisi tai sairaanhoitajasi. Moni joutuu muuttamaan tänne töiden perässä.
Tuijotetaa ku jotai outolintuu ja ei ees moikata.
Naapurit ja muut tutut kattoo vaa mikä ihmeen outo toi on. Kaikkia muita tervehditää paitsi mua. Joku vika musta on ku oon jatkuvasti syrjitty. No tämmöstä tää on. Hienoa elämää.