Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla raynayd'n oire?

Vierailija
18.03.2021 |

Minulla valkosormisuutta. Sormet menevät pienestäkin kylmän kosketuksesta vitivalkoisiksi ja "kohtaus" kestää 15min-1h. Sormia pistelee ja ne puutuvat. Kylmän vesilasin piteleminen voi laukaista. Olen tyytyväinen jos se kevät nyt tulisi eikä enää pakkasia!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Hoitona verenpainelääkitys ja voiteita.. Käytän lämpöhanskoja ja lämpöisiä pohjallisia kengissä. Ei tarvitse olla kuin 8 astetta pakkasta ja menen vitivalkoiseksi.

Oireet tulevat nenään, sormiin ja varpaisiin sekä nänneihin. Olen siis 29 vuotias nainen. Hankala tauti. Ja lisänä minulla epäillään skleroosia..

Vierailija
2/8 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kauheeta...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tänä talvena ole ollut kertaakaan vaikka aiemmin saattoi mennä ihan suihkun jälkeen sisätiloissa. Mitään muuta en oo tehnyt eri tavalla kuin syönyt koko viimeisen vuoden d- ja c-vitamiinia, sinkkiä,  magnesiumia, rautaa, kaikkia melko isoja annoksia.

Kannatta kokeilla.

Vierailija
4/8 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rinnoissa tuo ongelma. Joku täällä ivaili, että hui kauheeta, mutta mulla tuo on oikeasti tosi kivulias ongelma.

Vierailija
5/8 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on, kulkee suvun naisilla. Tänä talvena on alkanut oireilla sormien lisäksi varpaissa.

Vierailija
6/8 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Pakkanen ei pahin, vaan noin 5 asteen lämpötila.

Vierailija
7/8 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eivät mene sormet ja varpaat valkoisiksi. Väri säilyy samana, mutta sormet-varpaat ovat jääkylmiä ja kipu on kova. Käytän myös lämpöhanskoja ja -pohjallisia. Kotona sisälläkin untuvatossut.

Vierailija
8/8 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hui kauheeta...!

Toivottavasti saat saman vaivan. Siis sen aivomädän lisäksi, joka sinulla jo on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän