Käsivoimat heikentyneet, mistä johtuu ja miten vahvistaa?
En saa enää purkkeja auki jne. Inhottava tunne olla ns heikko. Miten saisi käsiin voimaa
Kommentit (6)
Mielenkiintoista asiaa puristusvoimasta:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/20/heikko-puristusvoima-lyhyt-ela…
Vierailija kirjoitti:
No tuossa on kyse puristusvoimasta. Kai sitä voi jotenkin kehittää, mutta itse naisena koen, että ei ole suuria odotuksia sen suhteen, että puristusvoimani tulisi olemaan tosi mieletön ikinä.
älä ole tuollainen naisvihaaja. Kyseessä on vain yksilön saamattomuudesta pitää lihaskunnostaan huolta. Naissukupuolessa ei yleisesti ole tuollasista vikaa.
Syö enemmän proteiinia, ja ota käyttöön puntit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa on kyse puristusvoimasta. Kai sitä voi jotenkin kehittää, mutta itse naisena koen, että ei ole suuria odotuksia sen suhteen, että puristusvoimani tulisi olemaan tosi mieletön ikinä.
älä ole tuollainen naisvihaaja. Kyseessä on vain yksilön saamattomuudesta pitää lihaskunnostaan huolta. Naissukupuolessa ei yleisesti ole tuollasista vikaa.
No tarkoitin, että naisena puristusvoima ei vaan ole samaa luokkaa kuin miesten. Voi sitä tietysti kehittää. Harjoitan muuten lihaskuntoa, mutta en ole kokenut, että puristusvoima silti kehittyisi sen harjoittelun myötä.
On olemassa niitä puristimia joilla voi nimeonmaan treenata puristusvoimaa.