Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsivoimat heikentyneet, mistä johtuu ja miten vahvistaa?

Vierailija
17.03.2021 |

En saa enää purkkeja auki jne. Inhottava tunne olla ns heikko. Miten saisi käsiin voimaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa on kyse puristusvoimasta. Kai sitä voi jotenkin kehittää, mutta itse naisena koen, että ei ole suuria odotuksia sen suhteen, että puristusvoimani tulisi olemaan tosi mieletön ikinä.

Vierailija
2/6 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa on kyse puristusvoimasta. Kai sitä voi jotenkin kehittää, mutta itse naisena koen, että ei ole suuria odotuksia sen suhteen, että puristusvoimani tulisi olemaan tosi mieletön ikinä.

älä ole tuollainen naisvihaaja. Kyseessä on vain yksilön saamattomuudesta pitää lihaskunnostaan huolta. Naissukupuolessa ei yleisesti ole tuollasista vikaa.

Vierailija
4/6 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän proteiinia, ja ota käyttöön puntit.

Vierailija
5/6 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä ole tuollainen naisvihaaja. Kyseessä on vain yksilön saamattomuudesta pitää lihaskunnostaan huolta. Naissukupuolessa ei yleisesti ole tuollasista vikaa.

No tarkoitin, että naisena puristusvoima ei vaan ole samaa luokkaa kuin miesten. Voi sitä tietysti kehittää. Harjoitan muuten lihaskuntoa, mutta en ole kokenut, että puristusvoima silti kehittyisi sen harjoittelun myötä.

Vierailija
6/6 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa niitä puristimia joilla voi nimeonmaan treenata puristusvoimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi