Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa lapsia, mutta en ole varma haluanko itse

30 +
16.03.2021 |

Muiden huutavat lapset lähinnä ärsyttää ja säälien kuuntelen kavereiden juttuja lasten hankinnan jälkeen kuivahtaneista parisuhteista, riidoista yms ongelmista väsymyksestä puhumattakaan.

Meillä on hyvät urat ja talous melko turvattu. Mies painostaa lasten hankintaan mutta en edelleenkään tiedä haluanko. Suhde on melko tuore.

Onko kellään samoja fiiliksiä? Tai kokemuksia

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et sitten tosissaan pidä lapsista. Pahimpia ovat sellaiset wnb-rusinat-pullasta-velatädit/sedät, jotka esimerkiksi tuppaavat lapsiperheiden harvoille perhereissuille mukaan nauttiakseen perhe-elämän huippuhetket muiden vieraina, osoittaakseen myötätuntoa (sääliä) jos hetken lapset purnaavat ja saatuaan läheisistä viihdykkeensä (on muuten oikeasti stressaavaa ja uuvuttavaa päästää tällaisia mukaan tai edes kylään) häippäävät ja tulevat taas ensi kerralla varmistamaan saavansa osansa muiden perheonnesta. Ei koske läheskään kaikkia veloja. Joku saattoi kuitenkin tunnistaa itsensä tästä kuvauksesta. Tee rakkaimmillesi palvelus, ole kiva ja jää vaikka kotiin ensi kerralla.

Mä en usko sekuntiakaan että yksikään lapseton, tai edes lapsellinen haluaisi mukaan teidän painajaismaisille perhereissuillenne. :D Hauska ajatus. Tai ahdistava.

Vierailija
22/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et sitten tosissaan pidä lapsista. Pahimpia ovat sellaiset wnb-rusinat-pullasta-velatädit/sedät, jotka esimerkiksi tuppaavat lapsiperheiden harvoille perhereissuille mukaan nauttiakseen perhe-elämän huippuhetket muiden vieraina, osoittaakseen myötätuntoa (sääliä) jos hetken lapset purnaavat ja saatuaan läheisistä viihdykkeensä (on muuten oikeasti stressaavaa ja uuvuttavaa päästää tällaisia mukaan tai edes kylään) häippäävät ja tulevat taas ensi kerralla varmistamaan saavansa osansa muiden perheonnesta. Ei koske läheskään kaikkia veloja. Joku saattoi kuitenkin tunnistaa itsensä tästä kuvauksesta. Tee rakkaimmillesi palvelus, ole kiva ja jää vaikka kotiin ensi kerralla.

Mä en usko sekuntiakaan että yksikään lapseton, tai edes lapsellinen haluaisi mukaan teidän painajaismaisille perhereissuillenne. :D Hauska ajatus. Tai ahdistava.

Olen eri, meillä on lapsia ja enemmistö kavereistani on lapsettomia. Niistä lapsettomista, jotka ovat kavereina pysyneet tai kavereiksi tulleet kyllä kaikki haluaa viettää aikaa myös lasten kanssa. En kyllä koe sitä lokkeiluna tms. vaan on ollut tosi kivoja reissuja ja juhlia ym. Siskoni on myös lapseton ja hänen käytöksensä lasten kanssa ei ole aina ihan ok, on hieman enemmän narsistisia piirteitä ja helposti vierailut menee hänen sellaiseksi vanhempien yli kävelemiseksi ja maailman-parhaan esittämiseksi, mutta mitenkä kiellät siskoa tulemasta vaikka jouluksi... Mutta hänellä on kyllä ongelmia ihan kaikissa ihmissuhteissa eikä vain lapsiin liittyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua lapsia, älä tee niitä. Mutta muista, että miehelläsi on oikeus haluta lapsia, ja jos teillä on noin erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat, on parempi jatkaa eriteille.

Vierailija
24/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia tehdä kenenkään mieliksi tai painostuksesta. Haloo?

Vierailija
25/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi muuttaa koko elämän. Jos et ole varma, haluatko lasta, se tuskin muuttaa elämää positiiviseen suuntaan. Lasten jälkeen kaikki tehdään lasten ehdoilla, siis ihan kaikki. Joten ehdottomasti sitä tulee haluta itse. Jos et ole varma, odota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän