Nähdään miehen kanssa vain iltaisin, olenko pelkkä säätö?
Usein nähdään siis vasta klo 20-22 aikaan illalla. Ei päivällä oikeastaan ikinä. Syynä tälle on usein se, että mies näkee kavereitaan päivemmällä/on harrastuksissa tms. Sitten aina soittaa minulle kun on kotona. Hän on kyllä sanonut, että olemme parisuhteessa, mutta minua silti vähän epäilyttää, kun emme ikinä nää päivällä. Seksiä ei joka kerta ole, joten en usko olevan pelkästään siitä syystä kanssani.
Kommentit (8)
Vaikea sanoa. Minä olen miesystävääni päässyt tapaamaan vain kerran viikossa (jolloin olemme kyllä olleet yhdessä koko illan tai aamuun asti, jolloin minä olen lähtenyt häneltä suoraan töihin). Aluksi vähän epäilin kuviota mutta nyt olen aika vakain mielin. Hän tekee viikolla pitkää työpäivää ja on ymmärrettävästi silloin väsynyt. Viestittelemme kyllä lähes päivittäin ja hän mm. hankki tyynyn ja peiton minua varten kun ollaan hänen luonaan ja jätin sinne toilettilaukun. On kiinnostunut elämästäni, muistaa paljon yksityiskohtia puhumastamme ja käyttäytyy kuin sulkiaan levittelevä riikinkukko seurassani 🤣
Joten riippunee muista yksityiskohdista. Näyttäytyykö kanssasi julkisesti? Onko puhunut sinusta vanhemmilleen/ystävilleen? Onko investoinut aikaa/rahaa/energiaansa sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Minä olen miesystävääni päässyt tapaamaan vain kerran viikossa (jolloin olemme kyllä olleet yhdessä koko illan tai aamuun asti, jolloin minä olen lähtenyt häneltä suoraan töihin). Aluksi vähän epäilin kuviota mutta nyt olen aika vakain mielin. Hän tekee viikolla pitkää työpäivää ja on ymmärrettävästi silloin väsynyt. Viestittelemme kyllä lähes päivittäin ja hän mm. hankki tyynyn ja peiton minua varten kun ollaan hänen luonaan ja jätin sinne toilettilaukun. On kiinnostunut elämästäni, muistaa paljon yksityiskohtia puhumastamme ja käyttäytyy kuin sulkiaan levittelevä riikinkukko seurassani 🤣
Joten riippunee muista yksityiskohdista. Näyttäytyykö kanssasi julkisesti? Onko puhunut sinusta vanhemmilleen/ystävilleen? Onko investoinut aikaa/rahaa/energiaansa sinuun?
On puhunut ystävilleen ja perheelleen eli tietävät minusta kyllä. Yhdessä ei kyllä juuri tehdä muuta kuin olla jomman kumman luona, mutta äitinsä luona olen käynyt ja yksi hänen ystävänsä oli viime viikolla sanonut, että haluaisi tutustua minuun, ja että tutustuisin myös tämän ystävän naisystävään ja lapseen.
- Ap
Peronpuo kirjoitti:
Käy vain lykkimässä sua, ei siinä sen kummempaa.
Jos ei jonakin päivänä nähdä, niin mies kyllä myös soittaa mulle ja puhutaan joku tunti puhelimessa ja vaihdellaan kuulumisia. Ehkä ei jaksaisi nähdä tällaista vaivaa jos olisin vain pano?
Mutta kyllä minua silti vähän mietityttää tuo, että vain iltaisin nähdään ja ollaan vaan aina jomman kumman luona. Toki näin korona aikaan, varsinkaan talvella, ei ehkä juuri muuta voikaan tehdä.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Peronpuo kirjoitti:
Käy vain lykkimässä sua, ei siinä sen kummempaa.
Jos ei jonakin päivänä nähdä, niin mies kyllä myös soittaa mulle ja puhutaan joku tunti puhelimessa ja vaihdellaan kuulumisia. Ehkä ei jaksaisi nähdä tällaista vaivaa jos olisin vain pano?
Mutta kyllä minua silti vähän mietityttää tuo, että vain iltaisin nähdään ja ollaan vaan aina jomman kumman luona. Toki näin korona aikaan, varsinkaan talvella, ei ehkä juuri muuta voikaan tehdä.
- Ap
Voi olla juuri näin, että liittyy korona-aikaan. Ja voi olla, että mies yksinkertaisesti on sen luonteinen - minä (nainen) olen meidän parisuhteessa selvästi se, joka kaipaa ihmisten ilmoille, mies olisi hyvin tyytyväinen ihan vain kylässä jomman kumman luona. Minä olen meidän suhteessa pehmeästi mutta selvästi ilmaissut, että toivon sosiaalisia aktiviteettejä ja sitä kautta me niihin usein päädytään :D Jos mies on sinulle oikea niin haluaa kuitenkin tehdä sinut onnelliseksi.
Tosin täytyy sanoa, että maaliskuun alun jälkeen ollaan tavattu vain jomman kumman kotona. Ja nyt varmaan vähän aikaa on näin, koronasta johtuen. Kunhan kelit on vähän paremmat niin käydään varmaan käyvelyillä yhdessä kun molemmat on liikunnallisia.
Jos hän on työssäkäyvä, niin työpäivinä se on tietysti ihan ymmärrettävää, että näkee vasta illalla. Monissa töissä joutuu tekemään ylitöitä ja pitkää päivää. Ja se kuulostaa hyvältä, että hän on kertonut sinusta myös kavereille ja lähisuvulle. Onko ongelma siis se, että hänen vapaapäivinään ja lominakin näette vain iltaisin?
Oot pelkkä pa no.Tuttua juttua koska itsellä muijat samanlaisia ja nähään vain vkl iltaisin .
Jotku ihmiset on niin kiireisiä, että aikaa ei liikene kuin parina iltana viikossa tms. Voit ottaa asian toki sille puheeksi tai ruveta itsekin harrastelemaan jotain jos vietät paljon aikaa kotosalla
Mut enempää ei kyllä osaa sanoa tässä kohtaa kun en tiedä teidän kuvioista.