Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko haittailmoitus lääkkeestä tai rokotteesta tehtävä itse?

Vierailija
16.03.2021 |

Minä en tehnyt kun sain aivoinfarktin e-pillereistä. En edes tiennyt fimeasta mitään.

Ei ole kovin vakaalla pohjalla haittojen tutkimus, jos se perustuu potilaan omaan ilmoitukseen kuten nyt julkisuudessa olleet tapaukset, joita julkisestikin vähäteltiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tekee sen puolestasi, jos olet hakeutunut hoitoon sen vuoksi. Ainakin näin minulla kun sain sytostaateista sivuvaikutuksen, jota ei oltu mainittu lääkkeen sivuvaikutuslistassa.

Mutta voi sen tehdä itsekin. Olisiko peräti Fimean nettisivuilla lomake, jolla tämän voi tehdä. Mutta ne on ihan turhia ilmoituksia, jos ei ole käynyt lääkärillä näyttämässä vaivojaan. Fimea kun haluaa todisteet ja asiantuntijan lausunnon haitan todenperäisyydestä ja vakavuudesta.

Vierailija
2/3 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Minua hoidettiin pitkään sairaalassa, joten kai sellainen on tehty. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen kuten minäkin on jo saanut tukoksia ja saa sellaisen rokotteesta niin senhän voi herkästi selittää muusta kuin rokotteesta johtuvaksi.

Kuten narkolepsiassakin oli syyllinen geenit eikä itse rokote. Potilaan kannalta kyse oli kuitenkin siitä että ilman rokotetta ei olisi ollut narkolepsiaakaan. Kuten en minäkään olisi infarktia saanut ilman e-pillereitä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme