Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjätä epävarman ja mustasukkaisen naisen kanssa?

Vierailija
16.03.2021 |

Löytyisiköhän täältä hyviä neuvoja seuraavaan tilanteeseen…

Olen eronnut kahden melkein aikuisen lapsen isä ja nyt vajaan vuoden verran seurustellut itseäni hieman nuoremman naisen kanssa. Viihdymme erinomaisesti toistemme seurassa, meillä on samanlainen elämänasenne ja fyysisestikin homma toimii paremmin kuin hyvin. Tunnen häntä kohtaan rakkautta ja sanojensa mukaan sekä teoistaan päätellen hän myös minua kohtaan. Olisin siis kaikin puolin onnellinen hänen kanssaan, mutta…

Hän on äärimmäisen epävarma ja mustasukkainen. Tämä ilmenee mm. siten, että

- jos en vastaa hänen puheluihinsa tai viesteihinsä saman tien, seuraa hillitön kiukkukohtaus
- jokaista omaa menemistäni epäillään
- en voi olla hänen nähtensä missään yhteydessä ex-vaimooni tai naispuolisiin ystäviini
- kaikkiin ympärilläni oleviin naisiin suhtaudutaan epäluuloisesti
- hän ei halua tietää lapsistani yhtään mitään ja olen todennut, että on helpompi kun pidän heidät poissa hänen näköpiiristään
- kaikkea käyttäytymistäni tarkkaillaan todella tiukan seulan läpi siitä poikkeamia etsien

Miten tällaisen kanssa kannattaisi toimia? Haluaisin siis ehdottomasti pitää sekä hänet että normaalin elämäni.

M45

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali elämä on vaikeaa epänormaalisti käyttäytyvän ihmisen kanssa.

Vierailija
2/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista et voi muuttaa. Mustasukkaisuus vain pahenee suhteessa. Jaksatko senmoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelet narsistin kanssa etkä epävarman ihmisen. Juokse.

Vierailija
4/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hänelle värikkäät kevätsukat :)

Vierailija
5/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vinkki, että pidä kondomi matkassa. Jos yhtään teet lähtöä niin se hankkituu raskaaksi sitouttaakseen sinut itseensä. 

Vierailija
6/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei hänen käytöksensä muutu et voi pitää sekä häntä että normaalia elämää.

Kuulostaa ihan kamalan ahdistavalta.

Vierailija
7/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä missä määrin nainen ymmärtää, ettei hänen käytöksensä ole normaalia. Mustasukkaisuus on epävarmuutta ja pelkoa, tuottaako sitoutumisen vakuuttelut tulosta vai onko hän sitä mieltä, että hänen kontrolloiva käytöksensä on ok ja sinun tulee sopeutua siihen? Jos jälkimmäistä, niin mustasukkaisuus on sen verran vakavaa, ettei kotikonstit siihen toimi.

Jos ei suostu terapiaan, niin voi olla, että hänestä tulee sinua kohtaan jopa väkivaltainen, kun hän jo alussa on noin kontrolloiva. Ajattele myös lapsiasi tässä asiassa. Se oli tuossa isoin hälytysmerkki ainakin itselleni äitinä. En hyväksyisi missään tapauksessa tuollaista käytöstä.

Vierailija
8/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minulta(naiselta) nuorempana,  minut oli hylätty ja muutenkin kohdeltu aina todella huonosti. Pelkäsin sitä petturuutta, hylkäämistä, valehtelua, huijaamista, hyväksikäyttöä, väkivaltaa ym. enemmän kuin mitään muuta. 

Anna tälle naiselle aikaa ja jos vain et petä häntä niin hän alkaa ajan saatossa luottamaan sinuun enemmän ja enemmän. 

Itse löysin aikoinaan muutamaksi vuodeksi miehen joka kesti minun raivoamisiani ja sekopäistä mustasukkaisuutta ym. Kun hän ei kuitenkaan vuoden, eikä toisen vuoden jälkeen jättänyt minua, niin lopulta uskoin ja rauhoituin että ei tuo minua jätä, eikä petä.  

Katsele vielä toinen vuosi jos kuitenkin saat suhteesta paljon, ja odota että toinen muuttuu, itse ainakin muutuin totaalisesti. Se vuosi vain ei aina riitä. 

Kokeile miten hän reagoi jos hän alkaa kilahtelemaan, niin sano hänelle että "minä en jätä sinua". Itsellä tuo auttoi aina paljon kun kuulin toisen sanovan sen. 

Vierailija
9/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle se on moro kiitos ja näkemiin.

Vierailija
10/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihminen epäilee toisia siitä mitä itse tekee, että oletko nyt ihan varma siitä, että tunnet tämän naisesi? Hän haluaa pitää sinut kiireisenä itsesi tarkkailussa ja varpaillaan. Mikä uhka omat lapsesi voisi olla hänelle? Hän yrittää eristää sinut ihmisistä jotka tuntevat sinut ja opettaa sinulle miten hypitään hänen käskyjen tahtiin kuin marionetti konsanaan.

Vierailija
11/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinuna jäisi tuohon. Vaikeuttaa elämääsi hirveästi. Jaksatko elää noin?

Vierailija
12/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ettei hän halua tietää mitään sun lapsista mitään on selkeä turn off. Miten voitte olla vakavasti yhdessä, jos on olemassa aihepiirejä, joita ette voi ottaa puheeksi?

Vierailija
13/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS & juokse.

Ei tuollaisen kanssa kannata olla hetkeäkään.

Vierailija
14/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan minulta(naiselta) nuorempana,  minut oli hylätty ja muutenkin kohdeltu aina todella huonosti. Pelkäsin sitä petturuutta, hylkäämistä, valehtelua, huijaamista, hyväksikäyttöä, väkivaltaa ym. enemmän kuin mitään muuta. 

Anna tälle naiselle aikaa ja jos vain et petä häntä niin hän alkaa ajan saatossa luottamaan sinuun enemmän ja enemmän. 

Itse löysin aikoinaan muutamaksi vuodeksi miehen joka kesti minun raivoamisiani ja sekopäistä mustasukkaisuutta ym. Kun hän ei kuitenkaan vuoden, eikä toisen vuoden jälkeen jättänyt minua, niin lopulta uskoin ja rauhoituin että ei tuo minua jätä, eikä petä.  

Katsele vielä toinen vuosi jos kuitenkin saat suhteesta paljon, ja odota että toinen muuttuu, itse ainakin muutuin totaalisesti. Se vuosi vain ei aina riitä. 

Kokeile miten hän reagoi jos hän alkaa kilahtelemaan, niin sano hänelle että "minä en jätä sinua". Itsellä tuo auttoi aina paljon kun kuulin toisen sanovan sen. 

Sorry, mutta kumppanin ei tarvitse olla jonkun hermoheikon kilahtelijan terapeutti. Kannattaa ensin hoitaa itsensä kuntoon tuollaisessa tilanteessa, ennen kuin siis rupeaa suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi