Olen ylpeä että käytän visiiriä tuplamaskin lisäksi. Olenko ainoa jota kiinnostaa estää viruksen leviäminen?
Kommentit (39)
Kyllä otan tosissani ja pysyn kotona. Ruuat, yms tilaan kotiin ja lenkillä käyn aamusta kun muita ei ole liikkeellä. Pidän tekopyhinä heitä jotka kulkee pitkin kyliä maski naamalla, kun suuremmalla osalla ei ole edes mikään pakko.
Vainko tuplasuperhypermaskinmaskinviriviritööttöötvisiiri käytössäsi? Ei taida riittää kehno "suojautumisesi".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä otan tosissani ja pysyn kotona. Ruuat, yms tilaan kotiin ja lenkillä käyn aamusta kun muita ei ole liikkeellä. Pidän tekopyhinä heitä jotka kulkee pitkin kyliä maski naamalla, kun suuremmalla osalla ei ole edes mikään pakko.
Mut ku ihan nopeesti vaan käyn esim vaatekaupassa kun se ei ole kiellettyä ja sama tyyppi meuhkaa maskipakosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt yhden, jonka rattaat heittää vielä enemmän. Kulki kaupassa intin kaasunaamari kasvoillaan.
Jospa se oli läpällä tai odottanut koko ikänsä että saisi hyvän syyn liikkua niin julkisella paikalla ilman ihmettelyjä?
Itsesuojaudun näin koronaa vastaan:
https://www.dezeen.com/2020/02/17/alternative-coronavirus-masks-max-sie…
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt yhden, jonka rattaat heittää vielä enemmän. Kulki kaupassa intin kaasunaamari kasvoillaan.
Eli sinulla heittää kun otit tuo ihan tosissasi?🤣
Laita vielä kypäräkin. Silti olet mukana tässä lottoarvonnassa. Tahdot tai et.
Onnea!
Tottakai olet ihan ainoa ihminen koko maailmankaikkeudessa, jota asia kiinnostaa. Aivan 101 prosenttisella varmuudella voin näin sanoa.
Oikeastaan minä haluaisin pukeutua leikkaukseen meneväksi lääkäriksi kauppareissulle ja tehdä banaanille esinahan poiston ja avustaa paprikaa synnytyksessä.
Pysy kotona ap, virus ei leviä, simppeliä.
Minäkin olen ylpeä sinusta, että teet kaikkesi ottaaksesi huomioon meidät muut. Tuplavarmistat, etteivät raskaimmat pisarat sinusta lentele meidän päälle.
Kannattaa lukea ne muutkin ohjeet käsien pesusta, turvaväleistä, isompien ihmisryhmien välttely ja edelleenkin olla tekemisissä vain samaan talouteene kuuluvien kanssa.
Ihan pelkillä maskeillä ei selvitä. Mutta olet ottanut ensi askeleen kohti suosituksia. Jatka samaan malliin!
Vierailija kirjoitti:
Tais olla kannanotto maskipelleille.
Mulla on kaupassa mukana sumutinpullo ja siinä käsidesiä, sillä voi desinfioida inhottavimmat nenänkaivajat...
Parasta aikaa kun Suomalaiset menevät yo-kirjoituksiin maskeissa, niin Floridassa on täydet rantabileet, ja maikki paikat muutenkin täynnä ihmisiä.
https://www.soundhealthandlastingwealth.com/health-news/spring-breakers…
Ei ole maskeja, ei edes poliiseilla, ja mm. Forbes julkaisi tuossa listan osavaltioista, jotka ovat poistaneet maskivaatimukset, niitä on tosi paljon, ja aika monta niin ettei ole mitään maskeja koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla kannanotto maskipelleille.
Siinä tapauksessa kannanotto meni harakoille, kun ilman henkilön tuntemista ei voi tietää, oliko leikillään vai tosissaan suojautunut.
Vierailija kirjoitti:
Laita vielä suojalasit varmuuden vuoksi.
Parantaa suojausta
Minun työpaikalla visiirit ja kangasmaskit kiellettiin. Pelkästään kertakäyttöiset paperimaskit käyvät.
Itsehän pysyn mieluummin kotona, niin vielä vähemmän tartutan ketään.