Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylpeä että käytän visiiriä tuplamaskin lisäksi. Olenko ainoa jota kiinnostaa estää viruksen leviäminen?

Vierailija
16.03.2021 |

Niin

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän pysyn mieluummin kotona, niin vielä vähemmän tartutan ketään.

Vierailija
22/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä otan tosissani ja pysyn kotona. Ruuat, yms tilaan kotiin ja lenkillä käyn aamusta kun muita ei ole liikkeellä. Pidän tekopyhinä heitä jotka kulkee pitkin kyliä maski naamalla, kun suuremmalla osalla ei ole edes mikään pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainko tuplasuperhypermaskinmaskinviriviritööttöötvisiiri käytössäsi? Ei taida riittää kehno "suojautumisesi".

Vierailija
24/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä otan tosissani ja pysyn kotona. Ruuat, yms tilaan kotiin ja lenkillä käyn aamusta kun muita ei ole liikkeellä. Pidän tekopyhinä heitä jotka kulkee pitkin kyliä maski naamalla, kun suuremmalla osalla ei ole edes mikään pakko.

Mut ku ihan nopeesti vaan käyn esim vaatekaupassa kun se ei ole kiellettyä ja sama tyyppi meuhkaa maskipakosta.

Vierailija
25/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt yhden, jonka rattaat heittää vielä enemmän. Kulki kaupassa intin kaasunaamari kasvoillaan.

Jospa se oli läpällä tai odottanut koko ikänsä että saisi hyvän syyn liikkua niin julkisella paikalla ilman ihmettelyjä?

Vierailija
26/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt yhden, jonka rattaat heittää vielä enemmän. Kulki kaupassa intin kaasunaamari kasvoillaan.

Eli sinulla heittää kun otit tuo ihan tosissasi?🤣

Vierailija
28/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vielä kypäräkin. Silti olet mukana tässä lottoarvonnassa. Tahdot tai et.

Onnea!

Vierailija
29/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olet ihan ainoa ihminen koko maailmankaikkeudessa, jota asia kiinnostaa. Aivan 101 prosenttisella varmuudella voin näin sanoa. 

Vierailija
30/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan minä haluaisin pukeutua leikkaukseen meneväksi lääkäriksi kauppareissulle ja tehdä banaanille esinahan poiston ja avustaa paprikaa synnytyksessä.

Vierailija
31/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona ap, virus ei leviä, simppeliä.

Vierailija
32/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ylpeä sinusta, että teet kaikkesi ottaaksesi huomioon meidät muut. Tuplavarmistat, etteivät raskaimmat pisarat sinusta lentele meidän päälle. 

Kannattaa lukea ne muutkin ohjeet käsien pesusta, turvaväleistä, isompien ihmisryhmien välttely ja edelleenkin olla tekemisissä vain samaan talouteene kuuluvien kanssa. 

Ihan pelkillä maskeillä ei selvitä. Mutta olet ottanut ensi askeleen kohti suosituksia. Jatka samaan malliin!

Vierailija
33/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais olla kannanotto maskipelleille.

Vierailija
34/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaupassa mukana sumutinpullo ja siinä käsidesiä, sillä voi desinfioida inhottavimmat nenänkaivajat...

Vierailija
35/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aikaa kun Suomalaiset menevät yo-kirjoituksiin maskeissa, niin Floridassa on täydet rantabileet, ja maikki paikat muutenkin täynnä ihmisiä.

https://www.soundhealthandlastingwealth.com/health-news/spring-breakers…

Ei ole maskeja, ei edes poliiseilla, ja  mm. Forbes julkaisi tuossa listan osavaltioista, jotka ovat poistaneet maskivaatimukset, niitä on tosi paljon, ja aika monta niin ettei ole mitään maskeja koskaan ollutkaan.

Vierailija
36/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla kannanotto maskipelleille.

Siinä tapauksessa kannanotto meni harakoille, kun ilman henkilön tuntemista ei voi tietää, oliko leikillään vai tosissaan suojautunut.

Vierailija
37/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vielä suojalasit varmuuden vuoksi.

Parantaa suojausta

Vierailija
38/39 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalla visiirit ja kangasmaskit kiellettiin. Pelkästään kertakäyttöiset paperimaskit käyvät.

Vierailija
39/39 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi