Kertokaa mielipiteenne. Naapurimme, joka vuosikausia katseli, kuinka
vanhempamme kohtelivat meitä kaltoin haukkuu meitä nyt aikuisuudessa. En ole missään tekemisissä tietenkään, mutta vainoaa meitä ja ottaa asioita selville. Itse opiskelen ja haukkuu minua sen takia sossupummiksi. En tiedä onko jo saanut selville missä asun. Pelkään, että kertoo työnantajille ja minua aletaan kiusata työpaikalla tai pahimmillaan saan potkut tai sitten kertoo menneisyydestäni luokkakavereilleni.
Kommentit (6)
Kertoo luokkakavereillesi eli olet vielä yläkoulussa?
Kaikella rakkaudella, kuulostaa siltä, että voisit jättää kyseisen naapurin aivoitusten pohtimisen sikseen ja alkaa keskittyä omaan elämääsi ja sen rakentamiseen mahdollisimman hyväksi.
Naapureillasi on nyt vaikeaa, kun he eivät enää voi juoruta teidän perheestänne ympäri kyliä, ja kyttäillä teidän elämisen ääniä tai menemisiä ja tulemisia. Yritä ymmärtää. lol...
Sinuun on leimattu syntymässäsi uhri-status. Nyt kun vanhempasi eivät enää samalla tavalla kohtele kaltoin, niin naapurisi ovat saaneet korkeammalta taholta toimeksiannon piinata teitä.
Sori, sulla tulee aina olemaan joku, joka tekee elämästäsi kurjan. Kohtalo.
Kerro esimiehellesi, että tuollaista voi olla tulossa. En nyt kuitenkaan usko, että esimiehesi ottaisi vakavasti, jos joku tärähtänyt tyyppi tulisi juoruamaan jostain hänen työntekijästään jotain kummallisia asioita. Mä ainakin pitäisin melko omituisena sitä, jos joku ottaisi yhteyttä ja kertoisi, mitä joku työntekijä on joskus lapsuudessaan tehnyt. Mitä se mulle kuuluisi?
up