Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole rasittavaa olla todella nirso ruokailija?

Vierailija
15.03.2021 |

Esimerkiksi mun kumppani on nirso, eikä kelpaa kuin tietyt harvat ruuat ja ruoka-aineet. Jos siis teen ruokaa, teen sen 99,9% ainoastaan itselleni, koska en halua syödä aina samaa tai jättää joka ruuasta kolme neljäsosaa aineksista pois. Nirsoilija saa hankkia itse omat ruokansa. Ulkona voi harvoin käydä yhdessä syömässä tai tilata mitään kotiin ja kaikissa juhlissa tai kyläreissuilla nirso ei saa juuri koskaan melkein mitään syötävää, koska tarjottavat ovat rajalliset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rasittavaa. En vaan mahda itselleni mitään.

Vierailija
2/4 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin näitä ihmisiä. Eivät edes ymmärrä, mitä menettävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen nirso ja jouduin kieltäytymään millon mistäkin mut sit aloin vegaaniksi ja oon huomannut et kaikki vegaaninen ruoka uppoo, koska erilaiset lihat oli ne oksettavin asia. Oikeestaan kaikki kasviperäinen menee alas, paitsi sienet. Porokäristystä jouduin anoppilassa syömään kerran ja oli kyl kokemus kun en kehdannut kieltäytyä. Nyt on sentään hyvä syy.

Vierailija
4/4 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hirveetä. Muistan kun mulla oli syömishäiriö ja mitä tahansa teinkin, aina piti kaikki rakentaa sen ympärille, että miten voin olla syömättä niin että kukaan ei huomaa. Ja kyllä se ihminen todellakin tajuaa, mistä siinä jää paitsi. Se ei vaan ole valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi