Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele sarjaa, jonka saa ostettua boksina

Vierailija
15.03.2021 |

En tykkää katsoa suoratoistona, vaan haluan omistaa fyysisen tuotteen. Nyt korona-aikaan on kiva katsella sarjoja, kun ei oikein mihinkään viitsi lähteä. Olen tykännyt mm. seuraavista sarjoista tosi paljon: True Blood, The Vampire Diaries, Grimm ja The Originals. Ei tarvitse silti olla yliluonnollista elementtiä. Game of Thronesista en tykännyt enkä jaksanut katsoa loppuun, eli sitä turha ehdottaa. Breaking Badia ja Prison Breakia on kehuttu paljon, Lostia myös, mutta se löytyy jo hyllystä ja odottaa katselua. Haluan vaan uusia sarjoja jo listalle, kun aina koukutun ja sitten sarjat loppuu liian nopeasti, eli on hyvä olla aina varalla jotain. :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeei vidulis..... Tarkoitat varmaan jotain VHS boksina? Normaalit ihmiset katsoo Netflixistä.

Vierailija
2/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö eläkeläiset katso yleensä Kauniita ja Rohkeita? Tuleekohan vielä näköradiosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The shield eli lain varjolla.

Yksi parhaista poliisi sarjoista ikinä. Kertoo korruptuneista poliisin erikoisyksiköstä.

Vähän vanhempi sarja niin ei ole hinnallakaan pilattu.

Vierailija
4/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeei vidulis..... Tarkoitat varmaan jotain VHS boksina? Normaalit ihmiset katsoo Netflixistä.

normaalit ihmiset on sitoutuneet irti siitä aivopesusta jo aikoja sitten

Vierailija
5/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernatural, lost girl nyt ainakin tuli mieleen.

Vierailija
6/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan dvd-tä, etsin ja odotin pitkään mm. Rukajärventie-leffaa. Ei ole missään suoratoistona ja hyvää leffaa katsoo monta kertaa. Löytyi divarista vitosella ja on nyt hyllyssä, aina katsottavissa. Hovimäet oli joskus netflixissä ja tilasinkin palvelun, mutta eipä ollut enää, taitaa nekin mennä tilaukseen. Muita aarteita mulla on kun taivas repeää ja piipariset. Vielä kun kaikki Pekot löytyisi järkevään hintaan niin olisin todella onnellinen.

Vierailija
7/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähän aikaa sitten hankin Dario Argenton leffa Collectionin (blu ray).

Suoratoistopalvelut olisi kummiskin kätevämpiä.

Netflixissä kun on niin laidasta laitaan kaikenlaista fantasia mättöjä.

Netflixin kautta itse oon ihastunut anime sarjoihin.

Vierailija
8/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaalit ihmiset on sitoutuneet irti siitä aivopesusta jo aikoja sitten

Eli se, että katsoo jonkun sarjan dvd:nä on IHAN ERI, kun että sen saman sarjan katsoo Netflixistä? OK... 

Vierailija
9/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä täällä tunteisiin minun boksin ostamiset. :D

Vierailija
10/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullan alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi