Voiko yli 50-vuotias mies vielä oppia taitavaksi sängyssä?
Olen siis nainen, jolla oikeasti ollut kaikin puolin laadukkaita rakastajia, joiden kanssa olen ihan todella perinpohjaisesti tutustunut ja suorastaan opiskellutkin seksiä. Rakastan seksiä mutten mitä tahansa sellaista ja nyt tuntuu siitä, että seksin osalta pitäisi tyytyä muuten mukavan miehen suhteen.
Mies ei ole mikään varsinaisesti kokematon mutta hän tuntuu harrastaneen lähinnä sisään-ulos -seksiä eli tavallaan tarjoilee sitä samaa oli asento ja tilanne mikä hyvänsä. Voiko kokonaan uutta asennoitumista opettaa vai jätänkö vain miehen etsimään viiden minuutin suoraviivaisista panosessioista pitävää naista?
Mies ei osaa nuolla eikä myöskään sormilla hyväillä. Hän vaikuttaa tässä(kin) mielessä kuin 16-vuotiaalta, joka ei tiedä edes mikä klitoris on. Aihe on tosiaan kiusallinen siksi, etten oikein ymmärrä miehen todella heikkoja seksitaitoja. Into on ainoa, jota ei puutu.
Kommentit (18)
Tottakai voi oppia. Naisen tyydyttämisen oppiminen on koko elämän kestävä prosessi. Pakkokin opetella uutta, koska naisilla kaikki muuttuu koko ajan, milloin pitää sormettaa, milloin ei saa sormettaa, milloin pitää sormetta pyllyä milloin ei saa, milloin haluaa orgasmine nuollessa ennen naintia milloin vasta naidessa jne... Näin se menee pitkässä suhteessa. Joten miehelle vaan uusia haasteita ja pillua tarjolle. Pysyy mielenkiinto ja himo varmasti yllä. Toisen asia on sitten, jos mies on niin tyhmä, että ottaa itseensä tai ei halua opetella. Silloin voi heittää radalle.
Kyllä näitä miehiä on paljonkin, jotka todellakaan eivät tiedä mikä tai missä ja miksi on klitoris, vaikka joku niin väittääkin.
Mutta opeta ihmeessä miestä, ei kai se niin tymä voi olla että kun sanot mistä tykkäät jättäs tekemättä sitten. Onnea opetukseen!
Varmasti voi jos
a) on joku joka opastaa ja osaa opettaa
b) mies ei ole aivan surkealla itsetunnolla varustettu
c) mies ei ole idiootti
Mitäs jos ensin ymmärrettäisiin että kaksi ihmistä harrastaa joko hyvää tai huonoa seksiä (tai jotain niiden väliltä).
Hyvä seksi vaatii molemmilta:
-avointa asennetta ja heittäytymistä
-uskallusta sanoa mitä haluaa
-kokeilu- ja oppimishalua
-halua miellyttää toista
Nämä saavuttaa innostavassa ja turvallisessa ilmapiirissä, joka luodaan molempien yhteistyönä. Toki toinen voi olla haluton edes yrittämään, mutta silloin ongelma ei ole vain sängyssä.
Sen mikä on klitoris, nyt googlettaa viidessä minuutissa, jos on jotenkin päässyt unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ensin ymmärrettäisiin että kaksi ihmistä harrastaa joko hyvää tai huonoa seksiä (tai jotain niiden väliltä).
Hyvä seksi vaatii molemmilta:
-avointa asennetta ja heittäytymistä
-uskallusta sanoa mitä haluaa
-kokeilu- ja oppimishalua
-halua miellyttää toista
Nämä saavuttaa innostavassa ja turvallisessa ilmapiirissä, joka luodaan molempien yhteistyönä. Toki toinen voi olla haluton edes yrittämään, mutta silloin ongelma ei ole vain sängyssä.
Sen mikä on klitoris, nyt googlettaa viidessä minuutissa, jos on jotenkin päässyt unohtumaan.
Juu, ukolle vaan google käteen!
Joskus teininä sain sellaisen neuvon seksivalistajalta, että et ole valmis harrastamaan seksiä, jos et uskalla ja osaa puhua siitä mitä haluat ja mikä on ok. Se neuvo sopii kaikenikäisille.
Ja muuten numero 2 oli asian ytimessä eli koko elämä on oikeastaan opettelua. Puhumalla löytyy uusia juttuja molemmille, joten olisiko pehmeä aloitus sellainen, että itse tekisit jotakin miehelle mistä hän pitää. Siitä sitten voit jatkaa pyytämällä itsellesi.
Jos intoa seksiin ei puutu, niin onhan sekin jo paljon. Jos taas ei ole kiinnostusta kehittää yhteistä seksielämää ja nautintoja, niin suhde ei toimisi ainakaan mulle eli asenne ratkaisee ja se, onko samanlaisia kiinnostuksenkohteita. Kaipa sellaisiakin miehiä on, joille riittää oma tyydytys? Mutta he joutuvat kyllä nykypäivänä nopeasti kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä sain sellaisen neuvon seksivalistajalta, että et ole valmis harrastamaan seksiä, jos et uskalla ja osaa puhua siitä mitä haluat ja mikä on ok. Se neuvo sopii kaikenikäisille.
Ja muuten numero 2 oli asian ytimessä eli koko elämä on oikeastaan opettelua. Puhumalla löytyy uusia juttuja molemmille, joten olisiko pehmeä aloitus sellainen, että itse tekisit jotakin miehelle mistä hän pitää. Siitä sitten voit jatkaa pyytämällä itsellesi.
Jos intoa seksiin ei puutu, niin onhan sekin jo paljon. Jos taas ei ole kiinnostusta kehittää yhteistä seksielämää ja nautintoja, niin suhde ei toimisi ainakaan mulle eli asenne ratkaisee ja se, onko samanlaisia kiinnostuksenkohteita. Kaipa sellaisiakin miehiä on, joille riittää oma tyydytys? Mutta he joutuvat kyllä nykypäivänä nopeasti kiertoon.
Olen jo tehnyt. Ihan kaiken sen, minkä mies pyytää. Hän saa kanssani joka kerta orgasmin. Mitä muuta haluat minun tekevän? Onko väärin, että minäkin haluaisin häneltä jotakin vastavuoroista? Menikö sinulta jokin aloitukseni kohta ohi? Mies ei osaa mutta opettelemisen sijaan hän ainoastaan turhautuu, kun minä en hänen kanssaan nauti seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo tehnyt. Ihan kaiken sen, minkä mies pyytää. Hän saa kanssani joka kerta orgasmin. Mitä muuta haluat minun tekevän? Onko väärin, että minäkin haluaisin häneltä jotakin vastavuoroista? Menikö sinulta jokin aloitukseni kohta ohi? Mies ei osaa mutta opettelemisen sijaan hän ainoastaan turhautuu, kun minä en hänen kanssaan nauti seksistä.
En vaan ymmärrä teitä (muita) naisia, jotka miettii että mies loukkaantuu , turhautuu tai mitä tahansa. Antaa pr.kle turhautua, ihan rauhassa! Ihan selvät sävelet tollaselle; ei seksiä jos ei tee kuten sanot! Mikä ihme siinä on vaikeeta? Jos osaa pesukonettä käyttää ja autoa ajaa, pitäs osata nuolla pillua ja sormettaa, ja panna kuten haluat ja MILLOIN haluat. Ihan kamalia taas noi tommoset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit, että mies ei osaa, joten oletin, että
Ette ole asiasta puhuneet. Loppuosassa kirjoitin siitä jos miehelle riittää oma tyydytys. He menevät kiertoon useimmiten, mutta valinta on sinun. Jos halua oppia ja tyydyttää nainen ei ole niin tuskinpa mitään on tehtävissä, vaan sinun on tehtävä päätöksiä millaiseen suhteeseen jäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt kaiken mitä mies pyytää, ja mies ei mitäänn mitä sinä...voi missä onkaan järki ja tasa.arvo. Ai niin femakkoämmä...
”Tee toiselle, kuin haluaisit itsellesi tehtävän” on aika huonoksi todettu neuvo.
Asiaa ei enää paremmin olisi voinut hoitaa, kuin mitä yksi exä teki. Ensimmäisellä seksikerralla olin sormettanut häntä samalla tavalla kuin muitakin.
Hetken nautittuaan, nainen otti minun kädestä kiinni ja siirsi sen toiseen paikkaan ja sanoi: Minä tulen tästä.
Nykyisen kanssa ei puhuta seksistä, mutta kysyn välillä miten/mistä kohdasta haluaa että kosken ja on sen myötä oppinut ottamaan kädestä kiinni ja siirtää sitä jos ei osu juuri oikeaan kohtaan. Tai jos laittaa käden vaan minun käden päälle, niin se tarkoitaa: Älä lopeta!
Vanahassa vara parempi, hallitsee N 59
Tyhmä kysymys. Jokainen on yksilö.
Miehesi kuulostaa ihan vaimoltani :)
Hän on aina halunnut mieluiten 5min kestävää sisään-ulos toimintaa sillä se riittää hänelle orgasmiin. Hän ei kaipaa mitään esilämmittelyjä vaan on heti erittäin märkä.
Olen kyllä alkanut saada vaimoa koulutetuksi vähän muuhunkin. Sanoin ihan suoraan että välillä olisi kiva laueta muutenkin kuin vain panemalla ja muuallekin kuin pilluun. Lisäksi olen vähän vihjaillut että penistä voi runkata ihan ajatuksellakin ja ihan mikä tahansa lypsäminen ei välttämättä tunnu hyvälle.
Sittemmin seksi on ainakin minun mielestäni parantunut mutta Sitö ei olisi tapahtunut jos en olisi ottanu asiaa puheeksi. Vaimo kun ajatteli että kunhan saan siemensyöksyn niin mullakin oli varmaan kivaa.
Kyllä 50 vuotias voi vielä oppia. Itse en ollut ennen tuota ikää harrastanut yhtään kertaa anaalia. Sitten kun löysin naisen, joka oli siitä innostunut ei olla muuta enää harrastettukaan. On varmaa yli 100 erilaista versiota pelkästään anaalista. On kulunut pari vuotta siittä että olen ykkösessä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 50 vuotias voi vielä oppia. Itse en ollut ennen tuota ikää harrastanut yhtään kertaa anaalia. Sitten kun löysin naisen, joka oli siitä innostunut ei olla muuta enää harrastettukaan. On varmaa yli 100 erilaista versiota pelkästään anaalista. On kulunut pari vuotta siittä että olen ykkösessä käynyt.
SINÄ OLET? mitähän se nainen mietikään.
Tääällähän kovasti puhuttu, että naisen PITÄÄ SAADA vaan yhdynnässä. Muutttukos nyt miehen sanelemat säännöt taas...Millon pitää saa da perseestä, milloin on vagina in. milloin se huonoin, se klitoris. Paskat miehet!!
Vanhana naisena sanon + 50 uroot on jellonia, mitää meidät " mature" old mummot tikissä.
Voi oppia, mutta nainen ei.