Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, miten toimia kun lapsi juuri mennyt tarhaan ja synttärit lokakuussa?ov

Vierailija
10.08.2006 |

Eli oletteko kutsuneet jo 3v synttäreille tarhakavereita? Montakos? Pelkät lapset vai vanhemmat mukana? Miten kutsussa ilmoittaa että " ainoastaan" lapsille kohteliaasti, olen ihan hukassa ja pukkaa nyt jo stressiä näinkin pienestä asiasta..:D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti synttäripäivänä jotain tarjottavaa tarhaan? Keksejä tms. pientä?

-ap

Vierailija
2/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmää synttäreille. Kyseessä siis 3 v ryhmä.

Karkkia vissiin sai aika usein (mikä ihmetyttää, kun vanhemmille ei kerrottu / kysyttty lupaa). Kerran sai erikoiskynän ja kerran oli mukana paperilakki ja erikoispilli.

Pojan omat synttärit heinäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lokakuuhun mennessä on joku " bestis" tai hyvä kaveriporukka, kutsuisin sen. Näin olemme tavanneet isompien lasten juhlien aikaan toimia. Nyt syksyllä 4-vuotiaalle ei varmaan tule kaverisynttäreitä, kun ei niitä ystäviä oikein ole ilmaantunut kun olen hoitovapaalla.

Vierailija
4/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kutsuisin vain jokusen vieraan, sukulaisia/hyviä tuttuja. Kaverisynttäreitä ehtii järjestää kyllä ihan tarpeeksi myöhemminkin, ainakin äidin mielestä.

Vierailija
5/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-vuotias ei ole kutsunut tarhakavereita kertaakaan (synttärit tosin kesällä) eikä ole saanut moniakaan kutsuja muiden synttäreille. En ole huomannut tässä minkäänlaista ongelmaa, lapsellakin riittää kavereita joka lähtöön ja on suosittu myös päiväkodissa.

Pointti oli siis se, etten mä jaksaisi stressata tuollaisella :)

Vierailija
6/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
7/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä eivät toivo karkkeja tuotavaksi, ehkä jotain keksejä. Ja ruoka-allergioistakin vähän kannattaa kysellä, ettei tule itkuja.

Vierailija
8/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko suotavaa tuoda namia, vai miten.

Meidän päiväkodissa sankari aina leipoi hoitajan kanssa tarjottavat itse. Kotoa ei siis viety mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän