Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun näkisin isästä unta

Vierailija
14.03.2021 |

Hän kuoli reilu pari vuotta sitten ja ikävä on. Yhden kerran ainoastaan olen nähnyt isästä unta, se oli ihan päivä tai pari kuolemansa jälkeen. Uni oli sellainen ettei se ollut edes kovin lohduttava.

Näettekö koskaan unia kuolleista rakkaistanne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voimia ap 💗isäni kuoli 6 v sitten ja näen hänestä paljon unia. Itse asiassa nyt on mennyt tovi kun hän ei ole ollut unissani mutta lähes joka kuukausi hänestä olen unta nähnyt kuoleman jälkeen. Isäni kuoli nopeasti edenneeseen syöpään vähän yli kuusikymppisenä.., unissani hän on joko sairas tai sitten ei, mutta aina iloitsen hänen näkemisestään ja usein ihmettelen että eikö syöpä vienytkään häntä 😢

Vierailija
2/8 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voimia ap 💗isäni kuoli 6 v sitten ja näen hänestä paljon unia. Itse asiassa nyt on mennyt tovi kun hän ei ole ollut unissani mutta lähes joka kuukausi hänestä olen unta nähnyt kuoleman jälkeen. Isäni kuoli nopeasti edenneeseen syöpään vähän yli kuusikymppisenä.., unissani hän on joko sairas tai sitten ei, mutta aina iloitsen hänen näkemisestään ja usein ihmettelen että eikö syöpä vienytkään häntä 😢

Oi, olisi ihana nähdä tuollainen uni. Isäni kuoli äkillisesti sairaskohtaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kertoilevi hän joo...

Vierailija
4/8 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, olisi ihana nähdä tuollainen uni. Isäni kuoli äkillisesti sairaskohtaukseen.

Juttele isällesi iltaisin ja sano että kaipaat ja haluaisit vielä nähdä 💗 toivon että hän tulee vielä uniisi...

Vierailija
5/8 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhden unen pian kuoleman jälkeen. Uni oli hyvin tietoinen. Hyvästelin siinä isäni, kun hän tuli tervehtimään minua ja pyysin, että ei enää ottaisi yhteyttä unissa, vaan nauttisi täysin kuolemanjälkeisestä, jossa ei enää ole sidoksissa vanhaan sairaaseen kehoon. Lupasin, että pärjään täällä ja että hänellä ei ole velvollisuutta käydä tervehtimässä enää, vaan hän on vapaa. Nähdään sitten kun olen kuollut, jos se vain on mahdollista.

Vierailija
6/8 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin äidistäni unta. Oli kolmas kerta. Ihana ollut nähdä💞💖. Ei usein kumminkaan.

Vierailija
7/8 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttele isällesi iltaisin ja sano että kaipaat ja haluaisit vielä nähdä 💗 toivon että hän tulee vielä uniisi...

Kiitos, niin minäkin toivon. 😢

Vierailija
8/8 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yhden unen pian kuoleman jälkeen. Uni oli hyvin tietoinen. Hyvästelin siinä isäni, kun hän tuli tervehtimään minua ja pyysin, että ei enää ottaisi yhteyttä unissa, vaan nauttisi täysin kuolemanjälkeisestä, jossa ei enää ole sidoksissa vanhaan sairaaseen kehoon. Lupasin, että pärjään täällä ja että hänellä ei ole velvollisuutta käydä tervehtimässä enää, vaan hän on vapaa. Nähdään sitten kun olen kuollut, jos se vain on mahdollista.

Siinä ainoassa unessani jonka olen isästä nähnyt, olin lapsuudenkodin keittiössä pöydän ääressä istumassa. Isä tuli siihen, koitti kamalasti sanoa minulle jotain mutta jostain syystä en kuullut hänen sanojaan. Ilmeensä oli sellainen vakava ja minulle jäi kuva että asia olisi ollut tärkeä. Uni loppui ja jäi mysteeriksi mitä hän yritti sanoa. Joskus aina mietin mitä asiaa hänellä olisi ollut :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan