"EN NÄE TYKKÄYKSIÄ"
Laitan tännekin tiedustelun.
Mitä tarkoittaa viesti: "en näe tykkäyksiä". Olen törmännyt siihen Tinderissä lukuisia kertoja, samaten kuin muissakin deittisovelluksissa.
Mitä hyötyä tuota on kertoa? Ilmeisesti ko. naiset - joita on paljon - eivät ensinnäkään ymmärrä, mitä Tinderissä taikka muussa deittisovelluksessa tapahtuu.
Toisekseen, kukaan mies ei pysty auttamaan siinä ongelmassa yhtään mitään. Siis, jos nainen ei näe tykkäyksiä, ei mies voi myöskään sitä asiaa naiselle erikseen ilmoittaa - kertoa, että on painanut "tykkää"-nappia tms.. Nainen ei ehkä tajua tätä, koska ei alun perinkään ymmärrä mitä sovelluksessa on tarkoitus tehdä.
Miksi, miksi... MIKSI? Ymmärtääkö ko. nainen, että hänenkin pitäisi tehdä sovelluksessa tykkäyksiä, ja vasta sitten homma etenee? Odottavatko nämä lukuisat naiset loputtomiin, että jotain tapahtuu, vaikka he eivät tiedä miten se voisi tapahtua?
Kommentit (14)
No jospa joku nainen kertoisi miksi tällaisia pitää ilmoittaa...?
Meni viestit ristiin, en huomannut kommenttia miehistä
Tämä on seurausta kun kehvanat pääsevät vapaasti nettiin
Tällaisen julistuksen sisältämä informaatio on aivan nollassa. Kuka tahansa tietää, että vastapuoli ei näe tykkäyksiä - paitsi jos hän itse vaivautuu tekemään tykkäyksiä, jolloin saattaa tulla "match".
KUKAAN MUU ei voi auttaa tässä asiassa, joten siitä on turha kertoa. Täysin hyödytöntä.
Siellä oli tullut kaksi nuolta alaspäin, mistähän syystä?
Tinderin ideahan on, että jos molemmat painaa tykkää, niin silloin ne ns. matchaa.
Olen myös itse ihmetellyt noita, en näe tykkäyksiä kommentteja. Asiahan kerrotaan selkeästi, kun otat applikaation käyttöön. Mies +50.
Eikö ne goldilla näe ja golodilaiset käyvät tykkäilemässä valikoimaa siitä joukosta, jotka ovat jo tykänneet sinne päin?
Ehkä nuo ihmiset ajattelevat, että kunhan sinne tekee profiilin niin yhteydenottoja tulee ajan mittaan. Mutta niitähän ei tule, jos ei itse tee mitään. "Match" tulee vasta sitten jos molemmat osapuolet ovat tehneet tykkäyksen. Odottavan aika voi olla pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne goldilla näe ja golodilaiset käyvät tykkäilemässä valikoimaa siitä joukosta, jotka ovat jo tykänneet sinne päin?
Kyllä näkee, mutta entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkyy, mutta se ei muuta perusongelmaa. Jos käyttäjällä ei ole Goldia, ei ole mitään hyötyä ilmoittaa siitä kaikille että Goldia ei ole. Kukaan muu ei voi siinä auttaa. Käyttäjän pitää itse hankkia se Gold. Kukaan muu ei voi sitä tehdä, vaikka tykkäisi kuinka toisesta.
Kolmas "downvote", eli nuoli alaspäin
Ainakin OKCupidissa ja vastaavissa nettideiteissä piti olla maksullinen palvelu käytössä jotta näki tykkäykset. Viestejä pystyi ainakin joskus takavuosina lähettämään rajattoman määrän (taitaa olla nykyään sekin rajattu) ilmaisversiolla. Naiset siis yrittivät tällä viestittää etteivät ole viitsineet maksaa palvelusta ja halusivat miesten tekevän kaiken työn. Aloitteeksi ei siis riittänyt tykkäys vaan piti raapustaa viesti jos halusi jotain vastakaikua naiselta.
Tällä hetkellä lähes kaikki deittipalvelut taitavat toimia Tinderin mallilla, koska ne omistaa sama firma ja kyseinen malli taitaa olla ainut joka tuo edes jonkinlaista rahavirtaa.
Okei... eli siis ko. viestissä on joskus ollut järkeä jossain muussa sovelluksessa. Kuulostaa enemmän ymmärrettävältä.
Tinderissä olleena voin valaista sinua, että myös miehillä tiedottavat siellä hyvin usein, etteivät näe tykkäyksiä. Miksi näin, en tiedä.