Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä ajattelet jos mies kåyttää ristikorua?

Vierailija
14.03.2021 |

Onko turn-off vai turn-on vai ei kumpaakaan? Mitä ajattelette?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena luulin että ristiä käyttävä voi olla kiihkokristinuskossa. Nykyään ei oleta sitä.

Vierailija
22/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi sympaattista, sillä se antaa osviittaa siitä, että elämänarvot ovat kohdallaan. Mun mies käyttää (eikä siis ole rippiristi, vaan paljon myöhemmin ostettu valkokultainen, yksinkertainen risti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolinen homppi.

Vierailija
24/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, täytyy olla vi tun tyhmä jos kantaa ristiä. Uskonto on eräs mielisairauden muoto...hahahahahaa

Vierailija
25/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se risti eroa mitenkään muista koruista, joita miehillä on.

Monilla on jopa kultaketjuja kaulassa.

Ei itseäni haittaa yhtään mitään joku ristikoru, mutta tatuoinnit haittaa ja paljon.

Vierailija
26/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo koru voi olla vaikkapa siksi kaulassa, että haluaa jotakin korua yleensä pitää.

Jos ei ole muuta korua kuin risti, niin sitten se on se koru.

Ei koru miehen kaulassa tietenkään ole koskaan mikään automaattinen turn off.

Kehenkään mieheen en jättäisi tutustumatta jonkun kaulassa olevan korun takia.

Mies itse, puheet ja käytön ja elämäntapa eli kokonaisuus ratkaisee.

Ja olen aivan varma, että jos koru minua helvetisti häiritsisi ja kun me yhteen menisimme, sain miehen luopumaan tuosta korun käytöstä kokonaan.

Vierailija
27/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koru vielä meni, mutta kun mies alkoi puhumaan paholaisesta, se alkoi jo mennä yli :D

Vierailija
28/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, täytyy olla vi tun tyhmä jos kantaa ristiä. Uskonto on eräs mielisairauden muoto...hahahahahaa

Mikäs mt-potilas se siellä hohottelee ja oikein olan takaa?

Vierailija
29/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs mt-potilas se siellä hohottelee ja oikein olan takaa?

Puhuin vain KARUN TOTUUDEN...heheheeee

Vierailija
30/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton turn off.

- Ateisti

Vierailija
31/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itseään parempana kuin muut. Ja tämä on tosi.

Vierailija
32/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhuli tai jotenkin muuten lapanen.

Vierailija
33/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vaikutatkin tosi tasapainoiselta henkisesti. 🙄

Vierailija
34/34 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ap kyseli kaulakorusta jossa on risti, eikä sitä ovatko uskovaiset mielenterveysongelmaisia.

Itse aijon ilmiantaa keskustelun, koska se on asiatonta.

Jos ette pysty uskovaisille suoraan sanomaan mielipidettä, olette itse mielenterveysongelmaisia pelkureita.

Jokainen uskoo tai on uskomatta, kaksi asentoa.

Varmaan todella mielekästä 5 vuoden päästä törmätä omaan viestiin ja hävetä sitä, jos teillä yleensä on sellaista tunnetta kuin häpeä.

Ensinnäkin, jos pidät ristiä niin sillä ei tarvitse olla mitään merkitystä uskon kanssa. Toisille se on vain koru, toisille taas koruna se voi merkitä jotain sun uskosta.

En itse lopettaisi miehen kanssa olemista vain korun takia, vaan syynä täytyisi olla pohjalla jokin painavampi syyt. Esimerkiksi en salli huumaavien aineiden käyttöä, juoppoutta, epäsiisteyttä ja pettämistä, enkä väkivaltaisuutta.

Itse käytän ristiä eikä kukaan ole siitä minulle mitään sanonut, eikä sen enempää kysellytkään olenko uskovainen.

Jos minulta kysyttäisiin, vastaisin myöntävästi, koska minulla ei ole syytä salailla sitä. Ei edes se riittäisi syyksi salailuun, että joku vihamielinen ateisti tulisi siitä minua pilkkaamaan tmv.

Se on Ateistin vika, enkä mä ole siinä kohtaa tehnyt mitään väärää. Olen ollut asiallinen, vastannut asiallisesti enkä sen enempää.

Viestini pointti ei ole saarnata mistään eikä aiheuttaa turhanpäiväistä jatkoa tästä mistä juuri puhuin, vaan yleisesti ottaen esitin oman kantani asiaan liittyen.

Onhan minullakin ollut vaikeita aikoja jolloin en tunnustanut Jumalaa, ja olin ateisti. Silti jossain kohtaa perehdyin uskontoon yhä enemmän, johon minut oli kastettu. Löysin Jumalan, ja mielelläni puhun uskontoon liittyvistä aiheista.

En silti tuputa uskontoa kenellekään, ja tuskin moni muukaan uskovainen.

Joten en ymmärrä mikä on syynä ateistien vihamielisyyden peruste uskovaisia kohtaan.

Omapa on häpeä ne, mutta toivottavasti edes kadotuksessa huomaatte ettei kaikki ollutkaan vain pelkkää satua ja "mielenterveysongelmaisia" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän