Muita palstalaisia, joilla alkaa uupumus tai mielenterveys heittää covid19-aallon pitkittyminen vuoksi?
Kerrottakoon, että tähän asti olen jaksanut suht reippaasti tätä korona-aaltoa. Toiminut suosituksen mukaan, vähentänyt ihmiskontakteja. Mutta nyt alkaa olemaan mieli aika tiukilla. Tämä yksinolo, elämän yksitoikkoisuus. Tartuntamäärät lähteneet kasvuun ja haaveet normaalista kesästä vain pitkittyy. Saa masentumaan.
Kommentit (8)
mua ärsyttää ja ahdistaa myös maski. se on aina silmissä ja hankaa ja kutittaa naamaa ja kun sitä pitää töissä 8 tuntia niin seuraavana yönä herää välillä ja huitoo maskia naamasta kun tuntuu että se on edelleen naamassa eikä saa henkeä.... mutta silti sitä käytän ja koitan kestää.
Täällä kuuppa ihan sekaisin ja teen vain ikäviä trollauksia ja anaalijuttuja kaiket päivät.
Ja tätähän tulee jatkumaan ja jatkumaan...
Ei, koska tämän luettuani tajusin että valoa on jo tunnelin päässä:
Lähinnä väsyttää rokotevastaisia viestejä spämmäävät tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä väsyttää rokotevastaisia viestejä spämmäävät tyypit.
Ota vaan rauhassa kokeellinen feikkirokote. Ei ole pakko lukea tosiasioita, jos ne eivät miellytä.
Täällä myös. En ole sosiaalinen ihminen normioloissakaan, mutta on asioita ja toimia joita olisi pitänyt tehdä ja nyt en koronahysteriani takia ole tehnyt. Ei niiden tekemättä jättäminen henkeä uhkaa , sairastuminen olisi suurempi uhka. Viime vuonna tapasin muita ihmisiä 3x, lapsen 3h ja itseäni vanhemman pariskunnan 2h. Onneksi en ole yksin , päivät menevät puolison kanssa "tapellessa".
Mutta joo aika ajoin mietin nukkumaan mennessä, että jos ei heräisi niin ei tarvitsisi enää tässä paskassa tarpoa eikä saada joka päivä x kpl vihakohtauksia joidenkin urpojen takia , jotka ei välitä kun ei se minua tapa.
Oma lapseni on aikuinen eikä korona ole vienyt työpaikkaa tms. Kulunut vuosi on kolhinut järkyttävästi kaikkia opiskelevia nuoria , oli kouluaste mikä tahansa.
Palstalaisten mielenterveys heittää ihan muutenkin.