Kaikkein heikoimmat ihmiset tunnistaa siitä,
että he usein vaikuttavat näennäisesti vahvoilta. Esimerkiksi väkivaltaiset, maskuliinisuuttaan korostavat miehet(tai naiset) ovat yksi esimerkki tällaisesta. Onko suurempaa heikkoutta kuin se, ettei uskalla olla herkkä tai osoittaa haavoittuvaisuuttaan?
Jokainen meistä on kuitenkin pohjimmiltaan heikko ja haavoittuvainen. Vain vahvimmat pystyvät sen osoittamaan. Heikoimmat yrittävät korosterusti peittää sitä.
Kommentit (10)
Kyllä! Kerrankin joku kirjoittaa jotain järkevää tällä palstalla. Kiitos sinulle siitä.
Nämä keittiöpsykologit ovat kaikkein huvittavinta kansanosaa. Vasemmiston äänestäjät
Joo, ja vaikka kuinka toistelet noita klisheitäsi, on sulla turpa nutturalla ja pää asfaltissa kun tämä ”heikko” siihen heikkouttaan täräyttää.
Ihmisyys sucks.
Ei, kyllä ne tunnistaa siitä että äänestävät demareita.
Olen eri mieltä. Näennäisesti vahvat ovat ehkä jollain tavalla heikkoja mutta eivät kaikkein heikoimpia. Ainakaan mulla ei olisi edes voimia esittää vahvaa, niin heikko olen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä keittiöpsykologit ovat kaikkein huvittavinta kansanosaa. Vasemmiston äänestäjät
Sinunkin kannattaisi ehkä mieluummin työskennellä itsesi kanssa ja tulla jossain vaiheessa vahvaksi ja onnelliseksi, kuin jatkaa pääsi seinään hakkaamista. :)
Totta.