Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätä etäilijä ruokalähetyksellä! -kamppis

Kamppis
14.03.2021 |

Tuli mieleeni kun nyt omakin työ siirtyi viimein etään, että olisiko tällainen kamppis paikallaan?

Me etäilijät saadaan olla kiitollisia siitä, että töitä on ja rahaakin varmaan säästyy kotona ollessa.

Entä jos laitettaisiinkin raha kiertämään, ilahdutettaisiin muita etäilijöitä kotiinkannetulla aamupalalla, lounaalla tai päivällisellä ja autettaisiin samalla paikallisia ravintolayrittäjiä tilaamalla heiltä safkaa?

Hyvä mieli antajalle, ihana yllätys saajalle ja ravintolat pysyy pystyssä. Miltä kuulostaa? Lähdetkö mukaan?

Itse en ole millään tavalla ravintola-alan kanssa tekemisissä, mutta haluan, että ruokaa saa niistä jatkossakin. Jos haluat niin voit hyvin muokata tästä faceen, instaan tai johonkin muuhunkin instanssiin mainoksen, jotta saa enemmän näkyvyyttä tällainen aloite.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihana saada vaikka brunssi kotiin yllärinä ❤️

Monisairas, vuosi kotona takana

Vierailija
2/3 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hei tää on hyvä. Miten saisi vaan enemmän näkyvyyttä? Itse en somessa ole. Voihan sitä tosin itse silti osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana saada lounas tänne 38 km päähän lähimmästä ruokia kuljettavasta yrityksestä eli 1 annos maksaa 9 e ja kotiinkuljetus 60 e.