Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komposiittitaso keittiöön - hyviä ja huonoja kokemuksia? Onko valmistajissa eroja?

Vierailija
14.03.2021 |

Keittiöremontti tulossa.

Komposiittitaso kiinnostaisi, mutta haluaisin kuulla muiden kokemuksia. Onko eri valmistajien tuotteisssa eroja esim. Corian vs Hi-Macs?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin uuteen taloon ja täällä on nuo tasot. Olin yllättynyt siitä, kuinka hyvin nuo soveltuvat leipomiseen. Olen myös leikannut niiden päällä kaikkea, eikä niihin jää jälkiä. Olen myös niin rohkea, että kuumat kattilat laitan liedeltä niiden päälle, eikä siinäkään ongelmaa. Kokeilemalla olen nämä huomannut, en ollut ennen tutustunut tuotteeseen.

Olemme rakentamassa taloa ja sinne ei tule näitä, ihan ulkonäkösyistä ja halvan materiaalin vaikutelman ansiosta, mutta ihan soveltuva materiaali jollekin.

Vierailija
2/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi kompostitasoja, haisevatkin varmaan pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tiskiallas? Asunnossa josta olemme kiinnostuneita on komposiittiallas.

Vierailija
4/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ei todellakaan ole mitään halpaa materiaalia, päin vastoin. Pirun kestäviä ovat, ei tarvitse yhtään varoa veden kanssa, kuten laminaattitasoja täytyy. Komposiittia on myös saatavissa todella monessa eri värissä.

Vierailija
5/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpojahan nuo ei ole. Saanko kysyä, että minkä laittaisit mieluummin kuin komposiittitason? Kivitasoissa on pituusrajoitteita.

Vierailija
6/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpojahan nuo ei ole. Saanko kysyä, että minkä laittaisit mieluummin kuin komposiittitason? Kivitasoissa on pituusrajoitteita.

Halpa ja vaikutelma halvasta ovat joskus eri asioita. Mielestäni muovi usein näyttää halvalta ja siitä tulevan tunne on halpa. Nämähän ovat erilaisia muoveja yhteen puristettuna.

Kivitasoja saa haluamallaan pituudella tilattuna ja sellainen on tulossa taloon, joka on nyt työn alla. Arvostan luonnon omia materiaaleja.

Vierailija
7/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpa ja vaikutelma halvasta ovat joskus eri asioita. Mielestäni muovi usein näyttää halvalta ja siitä tulevan tunne on halpa. Nämähän ovat erilaisia muoveja yhteen puristettuna.

Kivitasoja saa haluamallaan pituudella tilattuna ja sellainen on tulossa taloon, joka on nyt työn alla. Arvostan luonnon omia materiaaleja.

Kivitasoja saa vain pieniin keittiöihin ilman ärsyttäviä saumoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän