Erikoisin muna, jonka olet nähnyt?
Kommentit (22)
Olen nähnyt strutsien parittelevan.
Muistutti kooltaan ja näöltään banaania, uuh muistan kaiholla vuotta1986 n 56v
Synnyin dinosauriin munasta, muistan sen ajalta ennen kun synnyin.
Munista en tiijä mutta pahimmat häppikset oli kuin halkastu lihis,en koskenut vaan lähidin kotia ennemin nukkuun
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt strutsien parittelevan.
Tämä oli Liedon Zoolandiassa. Uroksella oli eräänlaiset "kivekset" ja se tiputteli siemennestettä.
eikö kertomukset ruskeajalkaisten munista pääse läpi tänne?
Kysyisit kullista ennemmin. Ei noissa kiveksissä, tai oikeastaan kysymyksesi mukaan toisessa kiveksessä, useinkaan mitään erikoista ole.
Kyllä tapiirilla on mahoton vehje.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit kullista ennemmin. Ei noissa kiveksissä, tai oikeastaan kysymyksesi mukaan toisessa kiveksessä, useinkaan mitään erikoista ole.
Exällä oli pitkä ja kapea, mallia Oraksen vesihana. Liian pitkä.
No no, tapiiri orakset leikkikouluun joudatte ;(
Joku tehnyt kysymyksen,, miettikää munapäät pääsiäismunineen, sivusta seurannut.... tää on seksipalsta eikä kinder muna yllätyksineen, äääää
Reykjavikissa museossa olen nähnyt kultamunan.
Vierailija kirjoitti:
Joku tehnyt kysymyksen,, miettikää munapäät pääsiäismunineen, sivusta seurannut.... tää on seksipalsta eikä kinder muna yllätyksineen, äääää
Täällä on vaan Tindermunia!
Onko muna sama kuin penis eli kulli? Pää menee sekaidin näustä vastauksista! Ja miten hana liittyy munaan?
En vaan tiedä, mutta mies tykkää kun minä nielen munaa,..ja tykkäänkin siitä yli kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Onko muna sama kuin penis eli kulli? Pää menee sekaidin näustä vastauksista! Ja miten hana liittyy munaan?
Se näytti samalta kuin pitkä ja kapea vesihana.
Jaa nyt ymmärsin. Se näytti ihan vesihanalta.
Varmaan sellaiselta vessan, kun ne keittössä on niin hemmetin pitkiä ja kapeita.
Olen nähnyt strutsin munan ja se oli aiiiiika iso.