Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten perheenjäsenten eristäytyminen ja korona välit ovat pitäneet teillä kotona tämän kuluneen vuoden?

Vierailija
13.03.2021 |

Oletko esimerkiksi muistanut olla halamaatta ja koskematta omia lapsiasi tämän korona pandemian aikana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli juuri korona ja harrastettiin silloinkin ihan normaalisti seksiä.

Tosi pieniä nämä uudet asunnot.

Vierailija
2/6 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni oli juuri korona ja harrastettiin silloinkin ihan normaalisti seksiä.

Tosi pieniä nämä uudet asunnot.

Ettekö voi sitten vuokrata väliaikaista asuntoa ja olla asumuserossa kunnes tämä kriisi on ohi? On kuitenkin tärkeä välttää muita ihmisiä ja kontaktia heihin niin kauan kuin tämä epidemia jatkuu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään vaiheessa ole käsketty välttämään samassa asunnossa asuvia ihmisiä.

Vierailija
4/6 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään vaiheessa ole käsketty välttämään samassa asunnossa asuvia ihmisiä.

Kyllä perheen sisäistä tartuntaa ja viruksen välittämistä tulee välttää siinä missä perheen ulkopuolista. Ja on tästäkin ollut useita kertoja, mutta tietäisit jos et valikoisi mitä luet koronasta ja mitä jätät lukematta.

Vierailija
5/6 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei asu jossain luksuslukaalissa, niin korona väkisinkin tarttuu perheen kesken. Eikä pieniä lapsia voi olla hellimättä ja halimatta. Minusta korona on kuitenkin pienempi paha kuin henkinen trauma siitä, että vanhemmat eivät uskalla koskettaa lasta. Tämä voi jatkua kuitenkin vielä pari vuotta. 

Vierailija
6/6 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onekas työ-eläkeellä yksin asuvana kun korona on.Vastaan sitten vain itsestäni.Toki vuosi on ollut kova paikka yksin.2020 joka kuukausi menetin elämästäni 1 ihmisen.Vain syys ja joulukuu oli nolla.Mutta marras ja joulukuu yht.2 henkilöä.Eli yhteensä 12.Ilman että hyvästejä olisin voinnut siellä arkulla jättää ja tilanne olisi ollut todelinen.Ihmiset tavalaan katosivat.On vaikea yksin tehdä surutyötä.ihmiset mielelään väistä kontaktit,jos joillain on ollut menetys:Annetaan olla rauhassa,rauhassa surra.Joten puhelin ei soi ja s-posti ei viestejä.Rajoitanut kontaktit myös,olen yhä se tyyppi joka ei liitynyt F.B. Josta vois soitaa ilmaset puhelut.laitaa pikaviesti,videot  ymm.Kaikihan eläkeläis mummot siellä on kyttämässä,jälkipolveaan ja heidän jälkipolvea,kuin serkun kumin kaimoja.Ja minä outo lintuna ,kun en.Pysyn vahvasti se päätös yhä.Vaikka eristää.Sama on tietoinen valinta en hankinut älypuhelin.En halua teknolookian välityksellä tavata ihmisä,vaan ilmi elävän ihmisen kohdata,jolla kohtaamisisaa on se äly-puhelin, toivon on äänetön ja pois silmistä.Nythän kohtaamiset ei onnistu .Korona aika ja noudatetaan ohjeistus.Omaa päätäni hoidan ulkoilu,Tuo hyvän mielen kuin hyvät unen lahjat.Olen luistelut vuosikymmenien jälkeen ja hiihtännyt samoin yksin.Aivan mahtavaa kykenyt tehnä ne ja viellä nivelrikko polvillani.Jess! hyvä mummo 68 v!Joilekin olen joutunut tylysti sanomaan.Kuule et noudata ohjeistus,kuljet kaupat,metrot,pussit maskitta ,kaupakeskusta unohtamatta eläkeläisenä,milläkin tekosyylä maskia eivät käytä.En halua tavata edes ulkona heiltä.Turha tulla ovikelloa soitaa se ei aukea.Päätös on minun.on ihan sama miten muut toimivat.Eikä minulle merkitse heidän naama vinossa nauraminen maskitomina minulle.Kun eivät pääse valitaa yksin asuvalle korona aika ja kotona asuu kyllä henkilöitä joille voisi valitaa.Ei yksin asuvat niitä jaksa kuunella edes pihat tai katu.Yksin asuvilla seinät ei vastaa heidän puheet. Ei minunkaan seinät puhu minulle.Jokaisella on korona aika erinlaista ja omat huolet murheet.Älkä kaatako niitä yksin asuvien päälle.Kiitos!( ps.minulla on luki häiriö,en itse näe kirjotus virheet suokaa se anteeksi ja on vain minun mieli pide muilla omansa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi