Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei halua nukkua samassa huoneessa :(

Vierailija
13.03.2021 |

Mielestäni outoa. Olemme seurustelleet jo useamman kuukauden ja harrastaneet seksiä. Puhuimme yhteenmuutosta, niin mies sanoi, että haluaa joka tapauksessa oman makuuhuoneen. Olin, että WHAT???

Heillä on muutenkin perheessä outoja nukkumajärjestelyitä, esim. hänen vanhempansa tai isovanhempansa eivät ole koskaan nukkuneet samoissa huoneissa.

Onko tämä yleistäkin?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi paria, jotka eivät nuku samassa huoneessa. Entisaikaan järjestely oli tavallisempikin, mutta ehkäpä pienenneet asunnot ovat tehneet siitä verrattain harvinaisen.

Joka tapauksessa kyse on asiasta, jota ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Jotkut nukkuvat parhaiten yksin.

Vierailija
2/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isä olleet naimisissa liki 50 vuotta ja heillä ollut aina omat makuuhuoneet. Miksi kärsiä esim. kuorsaamisesta, kun voi nukkua rauhassa omassa huoneessaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies ymmärtäväisemmän naisen seuraan. Jos sinulle rakkaus on yhteisestä sängystä kiinni, et ole hänelle sopiva. 

Vierailija
4/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette seurustelleet jo niin kauan, että puhutte jo yhteenmuutosta ja seksiäkin on harrastettu -ettekä silti koskaan ole viettäneet öitä toistenne kanssa? Siis yhdessäolonne kestää aina reippaasti alle 20 tuntia? 

Vierailija
5/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette tähän asti nukkumiset hoitaneet?

Vierailija
6/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää jos on eri vuorokausirytmi tai toisella on uniongelmia (kuorsaus, levoton nukkuja jne).

Vierailija
7/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies jo vähän vanhempi? Voi olla kaavoihinsa kangistunut tai kärsiä pahoista univaikeuksista. Tai voi toki olla pulmaa läheisyyden kanssa. Eihän tuo dealbreaker ole jos molemmat rakastavat toisiaan ja haluavat saada suhteen toimimaan.

Vierailija
8/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi huono nukkuja ja haluan makkarin lisäksi erillisen huoneen jossa voin nukkua rauhassa.

Herään todella herkästi joka ääneen ja liikkeeseen.

Ei sen rakkauden pitäisi olla yhteisestä sängystä kiinni, vaikka itsekin seurustellut miesten kanssa jotka ovat ehdottomasti sitä mieltä että se ei ole suhde eikä mikään jos ei voi edes samassa sängyssä nukkua. Arvaa auttoiko tuo asenne uniongelmiin sen lisäksi että jouduin valvomaan yöt vieressä kuorsaavaa katujyrää kuunnellen?

Vierailija
9/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä nukutaan, joten käytännössä ei ole mitään merkitystä onko yhteistä sänkyä vai ei. Paitsi sen suhteen, että pitää valita se, kummassa saa paremmin nukuttua. Uni on tärkeä asia. 

Vierailija
10/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on erilliset makuuhuoneet. Olen levoton nukkuja ja molempien uni kärsisi siitä, jos yrittäisimme nukkua vierekkäin. Alkuaikoina tätä kokeiltiin, mutta ei toiminut lainkaan. Olemme olleet yhdessä 17 vuotta ja jos se on olennainen tieto seksiäkin on riittävän usein. 

Vierailija
11/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samaa toivova nainen. Olen herkkäuninen ja vaikken kehtaa tunnustaa, niin vierekkäin nukkuminen saa aina hormonini hyrräämään. Lisäksi olen herkkä univajeen vaikutuksille, joten lienee ymmärrettävää, että vietän mielelläni 7 h vuorokaudessa ypöyksin...

Vierailija
12/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo haittaakaan jos kuitenkin pyrkii hanakasti pillun päälle. N23v

13/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä mies ymmärtäväisemmän naisen seuraan. Jos sinulle rakkaus on yhteisestä sängystä kiinni, et ole hänelle sopiva. 

Tuo vastaus ooli taas töksäys. Nainen ihmettelee ja hänet tyrmaätään heti täällä. Ei kai tarkoitus ole se vaan että keskustellaan asian ympäriltä kaikessa sovussa. 

14/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo haittaakaan jos kuitenkin pyrkii hanakasti pillun päälle. N23v

Lopettakaa tuo juominen.Hävettää teidän sivistymättömyys. 

Vierailija
15/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä mikä syynä. Ei toi normaalia kyllä ole.

Vierailija
16/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilliset makuuhuoneet pelastaisi monta liittoa.

Vierailija
17/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä mikä syynä. Ei toi normaalia kyllä ole.

Täysin normaalia. Väitän, että tuhannet parit maailmassa nukkuvat eri huoneissa. 

Vierailija
18/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oma makuuhuone on ihmisoikeus kaikille niille, joilla on siihen varaa. Minulla on.

Vierailija
19/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on todella tärkeää läheisyys ja yhdessä nukkuminen. Suhde olis siinä sitten, jos ei vois yhdessä nukkua, oli syy mikä tahansa.

Vierailija
20/36 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikaan vain köyhät nukkuivat samassa huoneessa ja sängyssä, koska ei ollut varaa erillisiin huoneisiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi