Erosin miehestäni ja eikös siltä mennyt viikkookaan niin se löysi tinderistä jonkun brasilialaisen naikkosen!!!
Ja se on vain 19 vuotias ja todella kaunis!!
Itselleni taas on näköjään tarjolla pelkkää seksiseuraa. Kaikki häviävät nopeasti kun selviää ettei ihan heti heru.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
No miksei heru? Anna persettä äläkä valita! Niin se brassikin tekee.
Miehet aina hävii nopeasti jos on liian helppo.
Mitäs erosit. Samaa ne, varsinkin 40 v. vanhat piiat itkee vähän eron jälkeen itkee. Oma ukko jätetään kun luulevat olevansa lottovoitto maailmalle. Sitten oma ukko menee kuumille kiville ja itselle jää avioliitto tinderiläisten kanssa. Kun sitten olla eilu 50, eikä kelvata tinderissäkään, esiteen ja hoetaan, pärjään hyvin yksin, en minä miestä tarvi mihinkään ...tulisitko vaihtamaan minulle lampun.
MInua huvitti kun vaimoni tuli vakavasti sanomaan, että nyt minä itsenäistyn tämän avioliiton rajoista. Sanoin että enpä oo mitään rajoja tai esteitä ikinä asettanut, että mistähän nyt sitten aiot itsenäistyä? Tuli hetken hiljaisuus ja lehahti punaiseksi ja poistui hissunkissun. En ole vaimoani kieltänyt oikeastaan muuta kuin kaatamasta vettä leivänpaahtimeen ja työntämästä ruuvimeisseliä pistorasiaan.
Jos ne halua kumminkin tehdä, niin siitä vaan.
I can love everybody, even just a second
Vierailija kirjoitti:
Joo jostain syystä ne tykkää aina anaalista. Heh.