Vibrolegs jalkojenhierontalaite kokemuksia?
Hei!
Isä täyttää vuosia ja mietimme kun hänellä on ollut jalkojen kanssa ongelmia, olisko hänelle apua ja iloa tästä Valittujen Palojen myymästä ja telkkarissa mainostetusta Vibrolegs-jalkojen hierontalaitteesta?
Onko sinulla tai ehkä vanhemmillasi, isovanhemmillasi laitteesta käyttökokemuksia?
Olen itse ollut niin skeptinen mm. TV-shopin tuotteisiin ja tuolla kuitenkin hintaa parisen sataa ja meitä kolme, niin silti ei viitsisi heittää rahoja hukkaan. Ja tärkeintä tietty että isälle olisi lahjasta oikeasti iloa ja hyötyä. <3
Lämmin kiitos kokemusten jakamisesta ja muusta Vibrolegsiin ja esim. laitteen mahdollisiin sydänterveysvaikutuksiin liittyvistä näkökohdista! :)
Kommentit (15)
Ei ole kokemusta, mutta kun laite itse tekee työn, ei vaikuta uskottavalta sen hyödyllisyys !
Ei kummempi kuin muutkaan huuhaa laitteet.
Varmaan riippuu mihin vaivaan. Tuskin tästä on lihaksien ylläpitäjäksi, mutta eiköhän se vilkastutta verenkiertoa.
Olen myös harkinnut tätä laitetta, mutta olisi kiva päästä testaamaan ensin jossain. Olen vasta nelikymppinen, mutta jalat ovat aina ollut minulle ongelma. Turpoavat helposti ja kipuilevat yöllä. Erilaisilla hietonta-/piikkipallolla ruukaan hieroa jalkoja iltaisin, että saan edes jotenkin nukuttua. Lääkärillä on käyty ja jalkahoidoissa ym. mutta paras apu on iltahieronta. Siksi olen miettinyt tätä. Hinta on vain aika suolainen.
Äidilläni on sama laite, en tiedä onko hankkinut ostos-tv:stä vai mistä.
Laitteen jalkahieronnan laadusta en tiedä tarkemmin, mutta hierovien rullien päällä oleva kangas oli kulunut puhki ja repeytynyt muutaman kuukauden jälkeen.
Vilkastuttaa verenkiertoa, mutta voi aiheuttaa samalla verenpaineen nousua, epätasaisen, korkean sykkeen ja rytmihäiriöitä.
Jalkahierontalaite - https://hespac.com/jalkahierontalaite.htm Tehokas laite. Tärisyttää ja hieroo jalkapohjia tehokkaasti. Hierontapää tuntuu aika kapealta. Verenkierto tuntuu virkeältä hieronnan jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta, mutta kun laite itse tekee työn, ei vaikuta uskottavalta sen hyödyllisyys !
Jos käyt hierojalla, lihas tai hermorata, niin kumpi siinä tekee työn, sinä vai joku/jokin toinen?
En tiedä laitteen toimivuudesta, mutta sitä voisi kuvitella auttavaksi ainakin verenkiertoon, hermostoon ja nestekiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Äidilläni on sama laite, en tiedä onko hankkinut ostos-tv:stä vai mistä.
Laitteen jalkahieronnan laadusta en tiedä tarkemmin, mutta hierovien rullien päällä oleva kangas oli kulunut puhki ja repeytynyt muutaman kuukauden jälkeen.
Tuossa laitteessa ei kyllä ole mitään rullia tietääkseni.
Toimii kohtuullisesti, kun laittaa elimen sen ja tyynyn väliin.
Lostin kuukausisitten. Kyseisen laitteen ensin meni verkkkoon reikä tilasin uuden 3viikon jälkeen soitin missä viipyy verkko sitä ei ollut lähetetty ollenkaan sitten lähettivät se tuli äkkiä mutta täytyy asentaa itse vanhukset varokaa! Nyt on alkanut VIBROLEGS- laite pitää kovaa ääntä että täytyy. Jotain tehdä en tosiaankaan suosittele konetta kenellekään
Ihan ok laite, rentouttaa mukavasti. En kyllä pidä laitetta hyvin kovaäänisenä.
Iäkkäät vanhempani ostivat laitteen pari vuotta sitten. Pidin ajatusta aivan älyttömänä. Kokeilin pari kertaa ja "hieronta" tuntui aika kovalta.
Nyt tuote tuli eteen kirpparilla kympillä ja päätin ostaa sen. Olemme käyttäneet pari viikkoa.
Tuntuu kyllä virkistävän jalkojen verenkiertoa ja erityisesti jalkapohjan kireyttä.
Teen seisomatyötä ja tämä toimii hyvin illalla jalkojen rentouttamiseen. Isälläni lähtivät laskimotummentumat nilkoista.
En väitä että on mikään ihmeitä tekevä ( vrt jalkahoitaja käynti), mutta näillä kirppishinnoilla ihan toimiva peli.
Kiinnostaisi sama :)