Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nälkä! Mitä tilaisin Woltista?

Vierailija
13.03.2021 |

Mikä on parasta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin eilen 10kpl euron juustoja.. 😂 Oli kyllä hauskaa syödä niitä ja katsella frendejä.

Vierailija
2/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea hyvää sieltä löytyisi? Ollapa täälläkin tuommoinen palvelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite usein mäkkäristä tilaan, koska on kauempana ettei kävellen/pyörällä voi ainakaan kotiin hakea lämmintä ruokaa sieltä. Mitä tekee eniten mieli? 

Vierailija
4/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee laiska kauppaan ja osta pottuja

Vierailija
5/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin eilen 10kpl euron juustoja.. 😂 Oli kyllä hauskaa syödä niitä ja katsella frendejä.

Läski

Vierailija
6/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa AA-paristoja Clas Olsonilta.

Vierailija
7/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin nyt nepalilaista. Mitä vaan kanaa.

Vierailija
8/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kastike.

Vierailija
9/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin lihava, ettet jaksa hakea ruokaa itse?

Onko vaikeaa käsittää, että joskus haluaisi herkutella? Luultavasti arvelet aloittajan olevan lihava, kun sinulla on omakotaista kokemusta.

Vierailija
10/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman surullista seurata miten vääristynyt kuva joillakin on kotiin tilatusta ruoasta. Haukutaan heti läskiksi ja laiskaksi. Jos se tekee teistä mielestänne läskejä ja laiskoja niin menkää ihmeessä pellolle nostamaan perunaa jokaiselle ruoalle. Itse ainakin aion nauttia nykyelämän tuomista mahdollisuuksista, ihan normaalipainoisena ja aktiivisena ihmisenä :) vois tehdä hyvää myös teille!

Vierailija
11/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein eilen kanaa, riisiä ja hyvää currykastiketta. Voi että on hyvää!

Vierailija
12/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas on tilata. Itse teen ruuat, enkä kaipaa enää tuonti-tai noutoruokia, joita joku minulle polkee yksittäisinä annoksina. Niissä ei hinta-laatusuhde kohtaa. Tilaan kaupasta ruuanlaittoa varten ainekset kerralla reiluksi viikoksi, joko noutopisteeseen tai suoraan kotiin. Jää heräteostokset pois. ravintoloita olen käyttänyt 0 kertaa korona-aikana, mutta jos käyttäisin, tilasin kerralla viikon annokset.

Vierailija
13/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman surullista seurata miten vääristynyt kuva joillakin on kotiin tilatusta ruoasta. Haukutaan heti läskiksi ja laiskaksi. Jos se tekee teistä mielestänne läskejä ja laiskoja niin menkää ihmeessä pellolle nostamaan perunaa jokaiselle ruoalle. Itse ainakin aion nauttia nykyelämän tuomista mahdollisuuksista, ihan normaalipainoisena ja aktiivisena ihmisenä :) vois tehdä hyvää myös teille!

En usko, että on vääristynyt kuva vaan joillekin tulee paha mieli siitä, että joku voi vaikka herkutella.

Vierailija
14/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin lihava ettet jaksa hakea ruokaa itse?

Vierailija
15/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski

😄 En muuten ole! Tänäkin aamulla olin hiihtämässä 8:30 .. joskus pitää ja saa hassutella ja herkutella!

Mutta sinä toisaalta kyllä näytit oman tyhmyytesi. Hölmö ! 😂

Vierailija
16/16 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla joku itse läski kirjoittelemassa kun tulinen taas tyhjä ja ei ole rahaa ruokaan. Nälkäkiukku läski huutelee !!