Mitä miehet ajattelette naisista, jotka ovat aktiivisia instassa ja jopa tienaavat sillä?
En nyt tarkoita mitään tyrkkyjä ja alastonkuvia jakavia somevaikuttajia, vaan sellaisia, jotka ovat sivistyneitä ja tekevät mielenkiintoisia ja iloisia päivityksiä. Esimerkkinä vaikkapa Marja Hintikka.
Onko se miehille iso rasite? Vai onko enemmänkin hyvä, että nainen on aktiivinen ja luo itselleen uraa?
Kommentit (19)
Pyh. Ennemmin sellainen nainen joka tekee oikeaa työtä. Melkoinen turn-off kaikki Instagramiin liittyvä.
En jaksas päivääkää tommosta naista. Mut oon melko varma, et tommonen nainen ei pystys hyväksyy sitä, et mies pystyy olee ilonen istuessaan lattialla ja pelatessaan Pleikkarilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Pyh. Ennemmin sellainen nainen joka tekee oikeaa työtä. Melkoinen turn-off kaikki Instagramiin liittyvä.
Kyllä se aikamoinen turn-off on jos saan tietää, että treffaamani nainen on instagrammissa. Eihän siellä muuta tehdä kuin narskuillaan ja kuvaillaan omia naamoja ja perseitä tai vähintäänkin niitä päivittäisiä ruokia mitä nyt sattuu syömään. En itse näe moisessa mitään järkeä, että kuvailisin sinne kaikkia syömiäni voileipiä yms.
Kaikki saa tehdä rahansa niin kuin parhaaksi näkee. Vaikka persettä myymällä. Nämä instavaikuttjat syövät vain mediatalojen tuottoja.
En ole mies, mutta vastaan: eivät tietenkään tykkää. Miehet haluavat, että nainen on mahdollisimman vaivaton, näkymätön - muutenhan hän on uhka miehelle
Vierailija kirjoitti:
Jotkut saa siitä instagramista aika paljon rahaa. Noh, ehkä se ei ole "oikeaa työtä"
Eli kaikki nämä seuraavat on hirveitä turn offeja: michelle obama, kamala harris, maria ohisalo, sanna marin... he kaikki nimittäin päivittävät instaansa säännöllisesti.
En käytä somea, vaikka olen aika nuorehko, enkä tykkäisi jos se olisi naiselleni keskeinen foorumi.
Kyse on vain siitä, että pidän ahkeraa somettamista matalaälykkyysosamääräisten touhuna. En siedä tyhmää naistakaan. Marja Hintikkaa en ottaisi naiseksieni, koska hän on liian kanamainen IMO.
Riippuu.
Marja Hintikka on radiojuontaja eli se on ikään kuin osa työtä. kts. laulajat, jne.
Se häiritsisi jos nainen pitäisi jotain blogia tyyliin "unelmakoti", väistämättä siitä seuraisi kulissien ylläpitoa.
Kaikki naissukupuoleen ja ulkonäköön perustuva häiritsisi. Tulee mieleen vaatteiden esittelijät (=pyllistelijät) joiden katsojista 99% on miehiä.
Riippuu. Stereotypiani sanovat että en olisi kiinnostunut, mutta en nyt rupea yksilöitä tuomitsemaan sen takia.
Se on jotenkin noloa ja vaivaannuttavaa jos profiilissa lukee vaikuttaja ja jos koko elämä jaetaan somessa.
Ei se minua haittaa.