Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskin käyttö työpaikalla

Vierailija
13.03.2021 |

Käytättekö työpaikalla maskia?
Itse olen työpaikalla jossa meitä on n.20 henkilöä, joskus enemmän, työntekijöitä tulee välillä muualta. Enimmäkseen jokainen työskentelee yksin mutta välillä lähekkäin ja kohtaamisia tulee vähän väliä. Ruokatauot yritetty porrastaa mutta jokainen kulkee miten sattuu. Ruokatila yksi tila jossa kaksi pöytää ja turvavälit ei mahdollisia jos vaikka puoletkin porukasta tauolla. Siivous kerran viikossa.
Esimies sanonut että voi pitää maskia mutta ei pidä itsekään eikä kukaan muukaan. Olen ainoa joka sitä pitää, tauot pidän erillään muusta.
3 viikossa olen nähnyt yhdellä vierailijalla maskin. Tälläistä meillä. Haluaako joku arvata mikä ala kyseessä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksa.

Cace closed.

Vierailija
2/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse ainoastaan silloin kun esimies on paikalla. Olen alalla jossa maskista ei ole mitään hyötyä, korona tarttuu niistä huolimatta jos on tarttuakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva etätyö suositus ja asentajat kulkee kotoa suoraan työmaalle, joten työpaikkani on kokonaan kiinni.

Vierailija
4/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

Vierailija
5/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa käytetään silmänlumeena. Ruokailun ajaksi pois ja oppilaat vetävät välituntisin ilman maskia - kuten myös opet. Eli käytetään, koska pitää käyttää.

Vierailija
6/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raksa.

Cace closed.

Aivan oikein. Nähnyt vuoden aikana useimpia työmaita ja aikalailla samanlaista menoa. Joissakin siivousta useammin mutta ei pahemmin maskeja näy tai tietoakaan turvaväleistä. Taukojen porrastuksia yritetään mutta aika hälläväliä se silti on. Yhdellä työmaalla hommat toimi koska johto ja työntekijät kaikki halusivat että pidetään hygieniasta ja muista suojatoimista kiinni.

Ap

Vierailija
7/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa käytetään silmänlumeena. Ruokailun ajaksi pois ja oppilaat vetävät välituntisin ilman maskia - kuten myös opet. Eli käytetään, koska pitää käyttää.

Tottakai ruokailun ajaksi pois. Jos välitunnit ulkona niin luonnollisista jos ei maskia.

Vierailija
8/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa käyttää hyvin, osa ei. Yhdelle napsahti korona, maskittomat oli karanteenissa 2 viikkoa. Nykyään maskittomille jaetaan kirjallisia varoituksia.

Vierailija
9/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia käsiä pitää pestä ja lotrata käsidesissä, kun tartuntoja saa vain maskittomilta?

Vierailija
10/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Olisi hankala tehdä töitä sen kanssa, työnteko loppuisi siihen jos pakotettaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi