Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokramökkiä vuokraaville pohdittavaa molemmin puolin

Vierailija
13.03.2021 |

Nyt käy kuumana mökkivuokraus ja moni etsii mökkiä ja moni ajattelee tienata mökillään.
Nyt kannattaa oikeasti olla tarkkana mitä on tekemässä ettei loma tai mökki mene piloille tietämättömyyttä.
Meillä on useampi vuokramökki joita markkinoidaan netissä itse suoraan ilman välikäsiä ja seuraan paljon Facebookissa ryhmissä tapahtuvaa ilmoittelua, niin sieltä pistää silmään erikoisia ilmoituksia.
Jos joku laittaa oman mökin ilman kunnon kuvia mökistä tarjolle, niin miettikää tarkkaan mitä sieltä voi löytyä.
Tiedän markkinoitavan tälläkin hetkellä täysin väärillä tiedoilla mökkiä ja aivan varmasti on yllätys saapua mökille joka onkin jotain muuta kuin luvattu.
Omistaja asuu kaukana ja sovitaan avaimien löytyvän tietystä paikasta ja asiakas siivoaa itse poistuen ja jättää avaimen seuraavalle.
Kukaan ei käy välillä tarkistamassa mikä tilanne mökillä on siisteyden suhteen tai polttopuiden ym. Onko likakaivo täynnä.
Sen verran kokemusta ettei monikaan asiakas siivoa tarkkaan ja lähes aina on löytynyt yllätyksiä joita siivotaan asiakkaiden välillä vaikka onkin siivottu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit sen kaikkein ikävimmän yllätyksen: koko mökkiä ei ole olemassakaan, tai jos on, niin vuokraaja ei omista mökkiä vaan oikeat omistajat on tietämättömiä koko "vuokrauksesta".

Vierailija
2/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit sen kaikkein ikävimmän yllätyksen: koko mökkiä ei ole olemassakaan, tai jos on, niin vuokraaja ei omista mökkiä vaan oikeat omistajat on tietämättömiä koko "vuokrauksesta".

Kyllä ja näitä ilmeisesti tapahtuu suht usein.

Viikolla oli ilmoitus missä hyvin sekavasti kerrottiin, että nyt pari viikkoa yllättäen vapaana ja hinta oli yli puolet halvempi kuin vastaavilla alueen mökeillä, niin heti oli jonossa varaajia vaikka yhtään kuvaa ei edes ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: mikä järki tuossa on? Siis kun kiinni jää 100% varmasti. Olen kuvitellut että jos joku haluaa tehdä rikoksen, niin mieluiten tekisi sellaisen josta ei jää kiinni.

Vierailija
4/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aloituksia on nyt jatkuvadti. Miksi.

Vierailija
5/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: mikä järki tuossa on? Siis kun kiinni jää 100% varmasti. Olen kuvitellut että jos joku haluaa tehdä rikoksen, niin mieluiten tekisi sellaisen josta ei jää kiinni.

No se järki, että rahoilla ehtii hyvin saada päivän tai parin fiksit ennen, kuin poliisi tulee ovelle, mikä tapahtuu ehkä joskus ensi vuonna.

Vierailija
6/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat menee parhaassa tapauksessa vanhainkodissa olevan isän tilille johon lapsella käyttöoikeus eli kerkeää käyttää rahat ennen kuin paljastuu edes ettei mökkiä ole.

Netissä huijaaville näyttää olevan melko sama jääkö kiinni vai ei.

Vierailija
7/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, en ole itse sattunut näkemään aikaisemmin yhtään, mutta jätä lukematta.

Ap

Vierailija
8/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, en ole itse sattunut näkemään aikaisemmin yhtään, mutta jätä lukematta.

Ap

No enhä mä nyt vttu enää tätä voi jättää lukematta!

Vierailija
9/10 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tärkeänä, että mökin omistaja laittaa laskun missä on y-tunnus eli on oikeasti edes ihminen olemassa.

Samoin hyvä googlailla omistajaan nimen perusteella.

Vierailija
10/10 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistäkin vuokrata mökkiä ilman kuittia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi