Mies ei suostu käyttämään maskia
Eikä sille mene jakeluun, että hänen jatkuva tupakkayskä on erinomainen keino levittää koronaa jos sattuu oireettoman tartunnan saamaan. Kröhii ja yskii koko ajan ja tietenkin laittaa vielä käden suun eteen ja sitten taas koskee kaupassa tuotteisiin. Eihän se maskikaan täysin muita suojaisi, mutta mies yskii ympäri kauppaa niin virus siellä iloisena leijailee sitten joka paikassa. Tämä ei ole mikään provo vaan mieheni on täysi tollo tässä maski asiassa ja siinä ettei tupakin hinuttamista tajua jo lopettaa. Mä hoidan useimmat kauppareissut mutta mies käy sitten kaupassa tupakkia ostamassa kun sitä en todellakaan suostu ostamaan.
Kommentit (12)
Miten itse kestät jatkuvaa tupakkayskää ja räkimistä? Entä tupakointia?
Laita se pihalle. En moista mänttiä itse kattelis.
Mitä sitten? Ei nuo maskit nyt niin tärkeä juttu oo, että niistä joku riita kannattaisi rakentaa
"Eikä sille mene jakeluun, että hänen jatkuva tupakkayskä on erinomainen keino levittää koronaa jos sattuu oireettoman tartunnan saamaan."
"Mä hoidan useimmat kauppareissut mutta mies käy sitten kaupassa tupakkia ostamassa kun sitä en todellakaan suostu ostamaan"
Tietoisesti vaarannat ihmiset.
Kirjoitin tänne että tämä on trolli.
Se poistettiin. Wtf?
Eikö miesten haukkumiseen saa puuttua?
Maski ei suojaa koronalta.
Fiksu mies.
Sama naamarille mutta miksi kukaan yskisi käteen? Hyi hel...etti!!!! Koskan kuullut että hihatkin on keksitty? Yäk.!!!
Jaahas, taas hyvä syy ihailla omaa miestäni, joka käyttää maskia (paitsi lenkillä ulkona), heikoissa kantimissa on miehisyys, jos maski saa sen häviämään.
Asiantuntija juuri kirjoitti ylellä maskipakko olisi mahdollinen suositusten sijaan, ei vain ole haluttu ottaa käyttöön, joten tässä asiassa kyllä eduskunta ja hallitus ovat tähän mokaan ennenkaikkea syyllisiä.
Se 100e sakko jota esim etelän maissa on saatu maskittomuudesta, toimisi näille suomenkin karjuille, joita suurin osa maskittomista on.
Okei. Ilmianna ukkosi paikkakunnan maski-stasille. Mies häviää maan päältä aika pian sen jälkeen.