Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sietää typerää työkaveria?

Vierailija
12.03.2021 |

On tosi rasittava. Kohkaa jotain poliit tisia juttuja koko ajan ja sormi pystyssä selittää asioita laihdutuksesta maaha nmuu ttoon, tietää ihan kaiken. Silmät selällään höpöttää ja hekottaa kuin joku imbesilli. Olen koittanut olla vain neutraali, ja hymähdellä silloin tällöin. Joudutaan olemaan työvuorossa joskus kahdestaan, ja koitan karata kahvitauolle välillä yksin jotta saisin koota ajatukseni, mutta ei. Työkaveri on sitä mieltä että yksin kahvittelu on outoa, joten liimaantuu sinnekin mukaan. Välillä tuntuu että pää leviää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Sano suoraan mutta nätisti, hanki korvatulpat ja kuulosuojaimet, vaihda työpaikkaa, sovi pomon kanssa säännöistä, ehdota että hän juttelee Marjatan tai Jukan kanssa "kun et ehdi", hanki työhuone, ala yrittäjäksi, pakene.

Vierailija
2/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa.

Kaikista ei tarvitse tykätä eikä se mitenkään mahdollista mutta työkaverit on siedettävä, sille ei voi mitään.

Mä kestin vastaavan laista tyyppiä 7 vuotta ja Hallelujaa kun tuli se työpvä; tämä vaihto duunipaikkaa,

Minä (ja moni muukin työkaveri ) juhlimme kunnon kakkukahveilla.

BYEBYEEE  :)

Vierailija
4/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi itse jotain asiaa. Älä jää yleisöksi. "Tietää ihan kaiken" antaa kuvaa, ettet kyseenalaista puheita tai kommentoi. Mikset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme