Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ensimmäinen ihminen jää karhun saaliiksi Ähtärissä?

Vierailija
12.03.2021 |

Flowpark aikoo laajentaa yhtä köysirataansa eläinpuiston puolelle siten, että liukuessa ylitetään karhutarha. Rakenteilla oleva köysirata ei ylitä kolmen uroskarhun aitausta kokonaan, vaan se viistää lyhyen matkan vinosti karhutarhan reunan yli.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007857988.html

Kiva jäädä jumiin ja saada karhunkynnet perseeseen :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on muuten oikeasti vaarallisia otuksia. Siellähän kuoli yksi hoitaja muutama vuosi sitten karhun kynsiin.

Vierailija
2/6 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeasti ei sinne ihmiset tule putoamaan.

Minua huolestuttaa eläinten puolesta kun huutavat ihmiset siinä päivät pitkät vaijerit kirskuen menet toisten reviirien yli.

Ja varmasti aitauksen ylittäessään pudottelevat karhuille vaikka mitä.

Karhujen rauha on mennyttä. Aivan päätön ajatus ja toteutus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandat nauraa suomalaisten kotkotuksille.

Vierailija
4/6 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitään. Olen käynyt krokotiilifarmilla (ei Suomessa), missä käveltiin heppoisia puurakenteita pitkin krokotiilien yläpuolella. Kaiteet olivat köysiä ja niiden välistä olisi mahtunut ainakin lapsi putoamaan. Suurimmat krokot olivat 6-metrisiä.

Ähtärissä on kunnon turvasysteemit. Enemmän minuakin harmittaa karhujen häirintä moisella vaijeriradalla. Kiljuvat penskat siellä.

Vierailija
5/6 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse asiassa toivon, että joku putoaa köysiradalta karhujen aitaukseen. Ehkä tuo älytön keksintö sitten perutaan. Eläinten hyvinvoinnilla ei näytä ainakaan olevan Ähtärille mitään merkitystä, ehkä sitten reagoidaan kun karhut saavat tarpeekseen ja joku ihminen saa raatelujäljet takapuoleen.

Vierailija
6/6 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi