Mikä on seksikkäin ammatti?
Vaikka töitä tehdään harvoin ulkonäöllä, alitajuisesti jotain ammattia tulee pitäneeksi hyvin seksikkäänä varsikin, jos itse työntekijä sattuupi olemaan vielä todella hyvännäköinen
Kommentit (60)
Ehkä joku korjaaja tms. Siinä on jotain alkukantaista ronskiutta kun käyttää työkaluja.
HR
Ainakin näin miehenä tykkään. Ovat usein kauniita ja se työsuhdejuridiikka jota paukuttavat tekee niistä vielä kuumempia. Kova ja naisellinen yhdistyy
Saisiko palomiehen ja poliisin samanaikaisesti?
Ei ole sairaanhoitajaa voittanutta.
Kuumat psykiatrit manian aikana ;)
Vierailija kirjoitti:
HR
Ainakin näin miehenä tykkään. Ovat usein kauniita ja se työsuhdejuridiikka jota paukuttavat tekee niistä vielä kuumempia. Kova ja naisellinen yhdistyy
Mikä on HR?
Lyhenne sanasta jolla miehet haukkuvat kumppaneitaan ja muitakin naisia?
Vierailija kirjoitti:
korpraali
Korpraali on kyllä kova.
Aatukin oli korppi.
Vierailija kirjoitti:
HR
HR:n tytöt ovat järjestään päästään sekaisin olevia pyskopaatteja.
Hyi hitto.
Palomies on ainoa jollaista en vaihtoehdosta tunne. Loput sitten meneekin "normityö" kategoriaan kun ei ne ammattien edustajat mitenkään ihmeellisiä ole.
No eikö ne nää ole " perinteiset" poliisi, palomies ja Remonttimies tai Kiinteistöhuoltomies ?.
Hm kun itse oon sukeltanut kitkerän myrkyllisen savun seassa , Ja Savusukellus laitteisto selässä , tai olen ollut liikenteen ohjaajana Liikenneonnettomuus paikalla .. Pelastanut Ihmisiä. Sammuttanut tulipaloja en Näe Itse, sitä , että olisin nyt seksikäs.👩🚒
Lentäjä