Meni 250€ kauppaan
Pitää vähän muuttaa ostoskäyttäytymistä. T. Ammattivalittaja
Kommentit (39)
Minulla meni vain 159 euroa ja sain pe-su ruuat. En ostanut oikeastaan ylimääräistä tai joo, jotakin rypsiöljyä ja sinappia ostin, vaikka ei niitä olisi ihan vielä tarvittu. Tällä viikolla rahaa on mennyt ruokaan noin 250 euroa. Sitä se nyt on, kun kaikki ovat kotona, mutta pärjäämme.
Kuinka pitkän ajan ostokset tuossa ovat?
Kuinka monta ihmistä ruokit ja minkä ikäisiä?
Normi setti jos tulee vieraita.
Arkena pärjää alle satkun. Tänään viikonlopun ruuat 78.
Mikä sua vaivaa? Sun alotukset on aivan älyttömiä ja teet niitä 10 päivässä.
Ihan normi kerran kuussa. Sen lisäksi joutuu täydentämään kerran viikossa tuoretuotteilla. Noin 400-500 euroa menee kuukaudessa kahden hengen taloudelta.
Mulla oli kadonnut pyykissä sukka, mutta se löytyi tyynyliinan sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkoon asti. Mies, minä ja 12v lapsi. Ostin ruuan lisäksi lehden, hygieniatuotteita, sukkia ja adidas hupparin, kun lapsella on kohta koulukuvaus. Ap
En kehtais tuolla summalla tulla tänne lesoileen.
160e meni, ruuat pe-pe ja karitsaa pääsiäiseksi reilu kilo sekä naudan ulkofilettä 1.7kg pakkaseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkoon asti. Mies, minä ja 12v lapsi. Ostin ruuan lisäksi lehden, hygieniatuotteita, sukkia ja adidas hupparin, kun lapsella on kohta koulukuvaus. Ap
Miksi ihmeessä alapeukut? Ap
Ostitko miehen rakastajattarelle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kadonnut pyykissä sukka, mutta se löytyi tyynyliinan sisältä.
Kannattaa muuten tutkia pussilakanatkin, jos sukkia kateissa. Ne on hirveitä sukansyöjiä 🧐
Sunnuntaina sä taas valitat ettei oo mitään syömistä sulle keliaakikolle.
Niin ällöttävää. Just tänään hekumoit, että Kela maksaa tulevaisuudessa lapsen elatusmaksut, kun miehellä on pienet tulot. Miten sä kehtaat?
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina sä taas valitat ettei oo mitään syömistä sulle keliaakikolle.
Ostin mä itselleni leipää, karkeita riisijauhoja ja pastaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ällöttävää. Just tänään hekumoit, että Kela maksaa tulevaisuudessa lapsen elatusmaksut, kun miehellä on pienet tulot. Miten sä kehtaat?
Mitä kehtaan? Kyllä mä tiedän, että mulla meni liikaa rahaa kauppaan ja että pitää tulla vähemmällä toimeen. Ap
Järkyttävän kallista on kaikki nykyään. Ap