Kukaan sukulainen tai perheenjäsen ei pidä mitään yhteyttä
Viimeks oon puoltoist kuukautta sitte nähny ihmisen lähietäisyydeltä. :) ihmettelenkin miks kaikki tuijottaa aina
Kommentit (10)
Sama.paitsi että mä en halua nähdä tai kuulla niistä mitää.aina vaan jotain vailla kun ottaa yhteyttä
Heti jos soitan vaikka jollekin niin sanotaan ettei nyt ehdi ja sama toistuu vuodesta toiseen. Mukavaa olla syrjitty.
Vierailija kirjoitti:
Ketään et oo nähny ja silti kaikki tuijottaa. Ok.
Nii kaupassa on pakko käydä. Siellähän kaikki kyttää ja juoruilee. Oon siis ollu liian kauan eristettynä mut minkäs teet.
Sama vika. Huomasin tuossa juuri että se olen aina minä joka kyselee sisarusten kuulumisia. Nyt päätinkin tehdä testin ja jättää ottamatta yhteyttä.
Saas kattoa tuleeko sieltä suunnilta ikinä mitään yhteydenottoa.
Kokoajan mietin vaa tulevaa hoito jaksoo saakohan mun päätä ikinä kuntoon ku oon niin kauan katellu tätä touhua
Jännä juttu miten joitain halutaan oikee nähdä ja toisia ei. Ite kuulun joukkoon mt potilaat sainhan mielenterveys ohjeita sukulaisiltani. Nojoo hullu mikä hullu. Oikee heidän toimestaan.
En mä enää tiedä kauanko jaksan tätä syrjimistä en kauaa koska päässä viiraa jo . No itsepähän olen erilainen josta kukaan ei tykkää ja aliarvioidaan.