Pesukoneen nukkasihdin luukku-miten auki?
Ei ole mitään nappulaa, syvennystä tai muuta millä sen saa auki.
Kommentit (16)
Helppoa sehän on kaikissa malleissa ja merkeissä sama. Ammu ittes!
Se on valkone ja mummiäs sano ettei saa koskee. ap
Ei siinä taida ollakaan. Kuulemma monissa uusissa ei ole. Googlasin. Ap
Mulla uusi kone, ja pitää taltan kanssa avata alaetupaneeli, jotta pääsee nukkasihtiin käsiksi.
Aikaisemmin oli kone, jossa painettiin luukun suojusta. Oli kätevä toisin kuin tämä nykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla uusi kone, ja pitää taltan kanssa avata alaetupaneeli, jotta pääsee nukkasihtiin käsiksi.
Aikaisemmin oli kone, jossa painettiin luukun suojusta. Oli kätevä toisin kuin tämä nykyinen.
Jos nyt kuitenkin käyttäisit vaikka kolikkoa
Mun nykyisen ohjeissa sanotaan käyttämään kolikkoa :D
Näppärää että juuri kolikkoa eikä mitään muuta työkalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolikolla minullakin aukesi aiemmin, nyt on malli ,jota väännän luukun yläosasta pikkusen keittiöveitsellä tai ruuvimeisselillä.
Kolikko on ainakin mun näppivoimilla aivan onneton keino. Ruuvitalttaa käytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se riitä.
Käyttöohjeessa neuvotaan käyttämään talttaa, ja hyvä että sillä edes saa sen koko paneelin auki. On niin pitkä, ettei kolikko riitä vääntämään tarpeeksi.
Meillä on viime kesänä ostettu Mielen pyykkikone, eikä siinä edes ole nukkasihtiä, mikä pitäisi puhdistaa. Joku juttu siinä on minkä voi avata, jos kone menee tukkoon ja ajattelin, että ehkä se onkin puhdistettava aika ajoin, mutta kauheasti sieltä vaan tuli vettä kun avasin, eikä sielläkään tavallista nukkasihtiä ollut. Joten oli uskottava minunkin typeryksen, ettei sitä putsattavaa vain ole!
Ota kone syliin ja ravista nukka pois
Rane tulee ja panee. Koneenkin kuntoon.
Ei voi tietää kun et kerro mistä pesukoneesta on kyse. Oletko kokeillut painaa sitä?