Naapurin elämöinti ärsyttää - mitä voi tehdä?
Minulla on naapurina uskomattoman äänekäs ihminen - yksinasuva nuorimies, jolla on mahdollisesti jokin päihdeongelma. Joka ikinen päivä saamme kuunnella jotain älämölöä hänen kämpästään. Esimerkiksi tänään on ensin itkenyt suunnilleen huutoitkua (???) ja vaikerointut kovaan ääneen, nyt kuuntelee musaa niin että biisit kuuluu selvästi minunkin asuntoon. Tykkää myös laulaa mukana, todella kovaan ääneen, sellaista huutolaulua. Hänellä on myös ollut jotain naisuhuolia ja niistä on tietysti pitänyt kovaan ääneen huutaa puhelimessa niin että meidänkin kämpässä kaikuu, ja potkia ja heitellä huonekaluja tms kun niin harmittaa.
Useimmat nämä jutut tapahtuvat kuitenkin päiväsaikaan, eli ennen hiljaisuutta. En siis tiedä rikkooko hän mitään järjestyssääntöjä. Mutta v*tuttaa suoraan sanottuna aivan suunnattomasti kuunnella tämän ihmisen sössötystä ja älämölöä joka ikinen päivä, etenkin nyt kun ollaan kotieristyksessä. En tiedä uskallanko mennä puhumaan hänelle koska kuulostaa vähän epävakaalta tyypiltä ja olen itse pieni/keskikokoinen naisihminen. Hän asuu toisessa rapussa, eli en helposti pääse hänen ovelleen, enkä tunne naapureitaankaan.
Mitä asialle voi tehdä, vai voiko mitään?
Kommentit (22)
Tiputa heippalappu postiluukusta. Ensin ystävällisesti kirjoitettuna, mutta kuitenkin epäkohdat huomioiden.
Rikosilmoitusta kehiin, loppuu keksittyjen valitusten tehtailu. Juttutuokio poliisisedän kanssa tehoaa kyllä moniin ja loppuu tuollainen pelleily.