Nightwish, How's the Heart? Hieno kappale, mutta
Minusta laulajan ääni ei riitä, ohutta pihinää, vai kuuluuko tyyliin?
Joku oikeasti laulusta ymmärtävä voisi kommentoida, itse olen vain maallikko.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Hahahaaa! Jos ei Floor Jansenin ääni riitä, niin sitten on aika heikosti. Rankataan maailman parhaaksi laulajaksi useitten ihmisten puolesta tällä hetkellä.
Ok, sitten kyse on laulutyylistä
Todella vaikea saada Floorin sanoista selvää. Ääni hukkuu taustamusiikkiin. Jotkut amerikkalaisetkin valittavat asiasta reaktiovideoissaan.
Kaikista paras ihan lopussa möreä miesääni 🥴
Siitä löytyy myös akustinen versio Youtubesta, todella upea.
Maailmalla on todella fanaattisia Nightwish-faneja paljon. Suomessa ei tunnu olevan kovin paljon... Erikoista sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla on todella fanaattisia Nightwish-faneja paljon. Suomessa ei tunnu olevan kovin paljon... Erikoista sinänsä.
No suomalaisuuteen aika harvoin kuuluu yltiöpäinen fanaattisuus. Kyllä täällä faneja on, itse yksi heistä, mutta melko rauhallinen. Ei kiinnosta Tarja vai Floor kiistat, tai muu sekopäisyys.
Suomessa itketään edelleen Tarjan erottamista.
Ei tuon kappaleen tyyliin sopisi laulaa niin lujaa kuin pilleistä lähtee. (Floorin pilleistähän nimenomaan lähtee.) Ja laulaahan hän kertsissä, bridgessä ja varsinkin lopussa eri tyylillä kuin a-osassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon kappaleen tyyliin sopisi laulaa niin lujaa kuin pilleistä lähtee. (Floorin pilleistähän nimenomaan lähtee.) Ja laulaahan hän kertsissä, bridgessä ja varsinkin lopussa eri tyylillä kuin a-osassa.
Jos se kelpaa Holopaiselle niin pitäisi kelvata muillekin.
Hahahaaa! Jos ei Floor Jansenin ääni riitä, niin sitten on aika heikosti. Rankataan maailman parhaaksi laulajaksi useitten ihmisten puolesta tällä hetkellä.