Pistävä kurkkukipu nieltäessä, tuntuu vasemmalla puolella tietyssä kohtaa
Sen lisäksi lämpöä 38. Koronatesti on varattu tälle päivälle, mutta mikä toi tollanen selkeä yhden kohdan kurkkukipu on, ja vain nieltäessä?
Kommentit (20)
Sulla voi olla siellä proppu, kurkkaapa peilillä onko valkoista näkyvissä?
Nielupaise on myös mahdollinen vaihtoehto.
Mulla oli just hiljattain samanlaista kurkkukipua. Vain vasemmalla ja hitsit kun otti niellessä kipeetä. Kuumetta ei ollu ja tuo kipu laimeni seuraavaan päivään mennessä ja hävisi kokonaan aika äkkiä. Oli aika outo tapaus, ei mulla tolleen kurkku yleensä kipeä ole.
Mulla alkoi nielupaise tuolla tavalla. Ensin alkoi pienehkö toispuoleinen kurkkukipu. Sitten nousi kuume ja lopulta kipu oli aivan sietämätön.
Milloin kipu alkoi? Onko pahentunut?
Terveyskeskuksesta oli hyvin vaikea saada lähetettä kurkkulääkärille, koska paisetta ei voi todeta mistään labroista tai röntgenistä, vaan lääkärin pitää se konkreettisesti havaita. Yksityiseltä sain vasta apua.
Angiina korona kurkkumätä, kuolet viikon sisään.
Proppua veikkaan minäkin. Mulle tulee siitä pieni pistävä kurkkukipu joka loppuu kun proppu lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi nielupaise tuolla tavalla. Ensin alkoi pienehkö toispuoleinen kurkkukipu. Sitten nousi kuume ja lopulta kipu oli aivan sietämätön.
Milloin kipu alkoi? Onko pahentunut?
Terveyskeskuksesta oli hyvin vaikea saada lähetettä kurkkulääkärille, koska paisetta ei voi todeta mistään labroista tai röntgenistä, vaan lääkärin pitää se konkreettisesti havaita. Yksityiseltä sain vasta apua.
Ja tuo kipu alkoi siis sillä, että nieleminen sattui. Lopulta sattui koko ajan, vaikkei olisi niellytkään.
Jos labroista ei löydy mitään ja kipu vaan kasvaa, hyvin todnäk on nielupaise.
Ota lamppu ja kurkkaa kurkkuun. Voi olla joku epätoivoinen ötökkäkin.
Vesikauhu alkaa juuri tällaisilla oireilla.
minullakin oli tuo saman tyylinen kipu nieltäessä oikealla puolella kurkussa, meni sitten pois noin viikon päästä, :)
Mulla oireili nielupaise tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ota lamppu ja kurkkaa kurkkuun. Voi olla joku epätoivoinen ötökkäkin.
Joku pieni rikkoutuminen limakalvossa. Kurlaa haalealla vedellä.
Itsellä oli syksyllä vastaavaa ilman lämpöä. Juuri nielupaiseen oireet, mutta ei sieltä tk-lääkärit mitään löytäneet kahdella eri käynnillä. Ohi jo mennyt.
Proppu ei kyllä nostata kuumetta, ellei koko nielurisa tulehu, mutta kipuoire voisi viitata siihen.
Nielupaise voi myös nostattaa kuumeen.
Angiina, ei välttämättä ole peitteitä ja voi olla toispuoleinen.
Ihan vaan virusinfektio.
Up