Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai nykyään tarvitse laihduttaa, kun on lääkkeet kaikkeen? Kolesteroliin, verenpaineeseen

Vierailija
12.03.2021 |

diabetekseen. Mietin vaan, kun lääkärissä sanoin että verenpaine koholla (en edes tiedä mikä on normaali verenpaine tai mitä verenpaine yleensäkin tarkoittaa)

Määräsi myös sokerirasitukseen, mutta en ole vielä mennyt, kun kuitenkaan pysty noudattaa ruokavaliota. Saakohan ne lääkkeet heti, kun on huonot arvot?
Ja miehellä korkea kolesteroli, rasvaa veressä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa ekalla kerralla, ensin hoitajan kanssa ravintosuunnitelma, sitten kontrolli. Sen jälkeen lääkkeet jos ruokavalio ei toimin(tai ei noudata)

Vierailija
2/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niin tyhmä että syö itsensä tuohon kuntoon niin ei siihen tyhmyyteen mitään lääkkeitä ole tai tarvita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ahne ja mukavuudenhaluinen ihminen voi olla kun maailman tilannetta miettii, toiset vetää kermakakkua suupielet vaahdossa

Vierailija
4/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi parhaista elokuvista "seitsemän" (morgan freeman, brad pitt)antaa hyvän näkökulman syömiseen ja lihavuuteen

Vierailija
5/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi parhaista elokuvista "seitsemän" (morgan freeman, brad pitt)antaa hyvän näkökulman syömiseen ja lihavuuteen

Katsottu, mitä siitä? Ap

Vierailija
6/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Voi olla kehopositiivinen ja lääkkeillä hoitaa mahdolliset ongelmat.

Vierailija
7/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika pelastaa.

Vierailija
8/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en halua missään tapauksessa lääkkeitä, niissä on niin paljon sivuvaikutuksia että ennemmin tai myöhemmin niiden haittavaikutukset saattavat sairastuttaa lisää.

Normaalipainossa pysyminen on pieni hinta terveydestä kun mistään ei kuitenkaan tarvitse tinkiä. 

Vierailija
9/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en halua missään tapauksessa lääkkeitä, niissä on niin paljon sivuvaikutuksia että ennemmin tai myöhemmin niiden haittavaikutukset saattavat sairastuttaa lisää.

Normaalipainossa pysyminen on pieni hinta terveydestä kun mistään ei kuitenkaan tarvitse tinkiä. 

Ei se normaalipaino pelasta, jos syömiset on huonot.

Vierailija
10/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä sitä muuttamaan elintapoja!

Olin 25-vuotias kun sain betasalpaajat. Sain ne varmaankin siksi, että olin tosi hoikka. Mutta...

... tupakoin, istuin tietokoneella kaikki päivät ja liikkuminen rajoittui kävelyyn bussipysäkille eli ehkä 1200 askelta päivässä.

Ja tuudittauduin. Sitten havahduin.

En tarvitse lääkettä enää.

Vierailija
11/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan provo, mutta tunnen ihmisen, joka oli tässä tilanteessa. Hänellä oli ollut masennuslääkitys ja ylipainoa sen takia varmaan 20 kiloa. Hänellä oli ongelmana itse ylipainon lisäksi se, että noihin lääkityksiin meni rahaa. Eli huonon voinnin lisäksi tuli kalliiksi se kolesterolilääkitys ja 2. tyypin diabeteksen hoito. Laihduttamalla hän pääsi lääkityksistä eroon.

Tiedän myös toisen ylipainoisen, jolla tuli jalkaan kihtiä ylipainon vuoksi. Että et voi sitten välttämättä valita, mitä kaikkea sinulle tulee, kun painoa on liikaa.

Vierailija
12/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan provo, mutta tunnen ihmisen, joka oli tässä tilanteessa. Hänellä oli ollut masennuslääkitys ja ylipainoa sen takia varmaan 20 kiloa. Hänellä oli ongelmana itse ylipainon lisäksi se, että noihin lääkityksiin meni rahaa. Eli huonon voinnin lisäksi tuli kalliiksi se kolesterolilääkitys ja 2. tyypin diabeteksen hoito. Laihduttamalla hän pääsi lääkityksistä eroon.

Tiedän myös toisen ylipainoisen, jolla tuli jalkaan kihtiä ylipainon vuoksi. Että et voi sitten välttämättä valita, mitä kaikkea sinulle tulee, kun painoa on liikaa.

Kyllä ylipainoa nyt tarkemmin miettien taisi olla tuolla ekalla tapauksella ainakin 30-40 kiloa.

Vierailija
13/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ylipaino niitä sairauksia aiheuta, vaan se huono ruoka, joka on sen ylipainonkin syy.

Vierailija
14/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka diabetekseen on olemassa lääkitys, voi tauti siitä huolimatta viedä silmät ja jalat. Onko kiva vetää pullaa kitusiin sokeana ja jalat amputoituna?

Vierailija
15/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeteslääkkeet alentavat vain verensokeria. Matala-asteiseen tulehdukseen ja sisäelinten rasvoittumiseen ne eivät vaikuta, jolloin riski sairastua sydäninfarktiin ja/tai munuaisten pettämiseen kasvaa kaiken aikaa.

Vierailija
16/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus heikentää hoitotulosta vaikka lääkkeitä olisikin.

Vierailija
17/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Now potilaat luulevat että pelkkä leikkaus laihduttaa eikä itse tarvitse tehdä mitään asian eteen.

Vierailija
18/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ap:n kirjoitus vitsi? Itselläni korkea kolesteroli jo nuorena normaalipainoisena. Tottakai pitäisi laihduttaa jos pyrkisin terveyttä kohti. Lääkkeet eivät paranna.

Vierailija
19/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ylipaino niitä sairauksia aiheuta, vaan se huono ruoka, joka on sen ylipainonkin syy.

Ylipaino on raskasta esimerkiksi nivelille, jolloin ylipaino on nimenomaan se syy. Oletko koskaan katsonut miten superlihavilla polvet taipuu sisäänpäin. Tai reidet lepää toisiaan vasten polviin asti ja sitten sääret näyttää taipuvan polvien alapuolelta ulospäin. Ei sitä vain huono ruokavalio aiheuta.

Vierailija
20/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dr Now potilaat luulevat että pelkkä leikkaus laihduttaa eikä itse tarvitse tehdä mitään asian eteen.

Ovat monet kouluttamattomia.

Tosin, onhan Suomessakin jopa lääkäreitä jotka luulevat että laihdutusleikkaukseen menijät valitsevat helpon tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi