Olen aikomassa just tilata karkkia kotiin
Ei varmaan pitäisi... Estäisinkö itseäni vai mitä teen?
Kommentit (14)
Miten voi olla niin karkin vajaassa, että TILAA sitä kotiin? Ei voi elämä pyöriä noin paljon karkin ympärillä.
Mistä ja mitä? Miksi et voisi tilata? Joku dieetti menossa?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin karkin vajaassa, että TILAA sitä kotiin? Ei voi elämä pyöriä noin paljon karkin ympärillä.
Karkin vajaassa XDDDDDDDDDDDD Mitä v---- tuo tarkoittaa?!
Aloitus ei ole minun, mutta mitä v--- pahaa siinä on, jos tilaa HUI, KARKKIA XDDD Samalla logiikalla sitä ei saa ostaa lähikaupasta, koska sitten on jossain hełvețin karkin VAJAASSA ja huono ihminen XDDDDDDDDDDDDD
Saisikohan king kongeja tilattua jostain, tai salmixeja, siis pyöreotä salmiakkeja jossa oli sokeria pinnalla?
Sinne meni tilaus. No jotenkin alko vaan hävettää, vaikken kerralla vedäkään kaikkea. En laittanu tänään ruokaa ja korvaan karkilla! Pari porkkanaa ja teetä tässä odotellessa... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei ole minun, mutta mitä v--- pahaa siinä on, jos tilaa HUI, KARKKIA XDDD Samalla logiikalla sitä ei saa ostaa lähikaupasta, koska sitten on jossain hełvețin karkin VAJAASSA ja huono ihminen XDDDDDDDDDDDDD
Varsinainen tulevaisuuden toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen tulevaisuuden toivo.
Naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Ööö no niin minäkin tilasin? Matsmartilta tulee pakettia ensi viikolla. Ennen joulua tilasin sokolaatia muualta.
Sokolaatia... Jeesus.. Se on suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö no niin minäkin tilasin? Matsmartilta tulee pakettia ensi viikolla. Ennen joulua tilasin sokolaatia muualta.
Sokolaatia... Jeesus.. Se on suklaata.
XDDDDDDDDDDDD
Mistä tilasit? Vois itsekkin tilata karkkia varastoon.
No niin minäkin. Ihan tuolta citymarketista ne toimittavat karkit siinä samalla kuin maidot ja vessapaperit. Ajatella.
Tunnon tuskia jostain karkista? Ihan kuin jostain heróiinista olisi tässä kyse kun niiiin on vakavaa