Oon ollut vuosia todella blondi, kannattaako nyt sävyttää hiukset lähelle omaa väriä ja kasvattaa oma väri lopulta?
Latvat ja pituudet on 12 asteista blondia ja juuri on 8asteinen.....tuleeko liian iso muutos jos sävytän latvat tuon 8 asteiseksi?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan voi sinulle neuvoa? Tai siis haluatko oman väriset hiukset vai olla blondi?
Oon saanut kyllä kehuja vaaleista hiuksistani mutta olen ehkä kyllästynyt. Mietin tuleeko musta nyt ihan hiirulaisen näköinen jos sävyyn tuon juuri väriseksi muut hiukset. oon siis työtön ja ei varaa vaalentaa kampaamossa.
Ap
Värjäsin vaikka minkä väriseksi ja lopulta vaaleaksi, koska olin nuorena vaalea ja ihoni hyvin valkoinen. Vaalea väri sopi minulle parhaiten. Luovuin kaikista hiusten käsittelyistä muutama vuosi ssitten ja en ole katunut hetkeäkään. Aion harmaantua luonnollisesti myös.
Et näytä hiirulaiselta, kun pidät kasvoja lähellä itellesi sopivia värejä ja jos meikkaat, sopivia meikkivärejä. Jos hiuksesi ovat ns. maantien väriset, länsimaissa monet varakkaat naiset maksavat paljon saadakseen sen sävyn kallilla kampaajallaan.
Pysyisin sinuna blondina. Itse olin kuusi vuotta maantien väristen hiusten kanssa ja nyt kaduttaa. Onneksi värjäsin vihdoin hiukset tummiksi. Sopii paremmin.
Ei kannata. Omaan, maantien harmaaseen väriin kyllästyy alta nanosekkunin, sitten otetaan taas blondivärit käyttöön. Kurja värjäyskierre, mutta kukaan ei jaksa elää masentavana harmaa-hiirulaisena.
No mutta miten on blondiin varaa työttömänä. Värjäättekö itse? itse vaalensin itse ja tulos oli oranssin keltainen jota kampaamossa korjattiin lopulta. Ja raitoja ei itse voi tehdä...
Ap
Ap
Minulla oli vaaleaksi värjätyt hiukset ja lopulta kasvatin oman tummanvaalean takaisin. Ei ole hiirulaisoloa eikä tee mieli edes värjätä, kun ennen vaihtelin tumman ja vaalean välillä useamman kerran.
Kasvatin värjätyn osuuden pois, niin ei tullut yhtäkkistä muutosta ja ehdin tottua. Jossakin vaiheessa oma väri ja värjätty sekoittuu kivasti ponnarilla ollessa, niin ei näy enää jyrkkää rajaa.
Siis kyllä mä tykkäisin laittaa vaaleita raitoja mutta se maksaa 120€ kerta. Varsinkin ponnarilla hiukset on nätit jos on raitoja. Hyvin nopeasti se kasvaa se raja että ei näytä enää ponnarillakaan kivalta. Pitäisi pystyä raidoittamaan useamman kerran vuodessa.
Ap
Balaygea ei tarvi laittaa kuin 2x vuodessa. Jos ei siihen ole varaa niin sittehän ei voi vaalentaa.
Vierailija kirjoitti:
Balaygea ei tarvi laittaa kuin 2x vuodessa. Jos ei siihen ole varaa niin sittehän ei voi vaalentaa.
Oon yli 40 jo, käykö tuo balayage vanhemmille? Ja tällä hetkellä ei siis ole kyseistä hiustyyliä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan voi sinulle neuvoa? Tai siis haluatko oman väriset hiukset vai olla blondi?
Oon saanut kyllä kehuja vaaleista hiuksistani mutta olen ehkä kyllästynyt. Mietin tuleeko musta nyt ihan hiirulaisen näköinen jos sävyyn tuon juuri väriseksi muut hiukset. oon siis työtön ja ei varaa vaalentaa kampaamossa.
Ap
Joom tee tuo. Ei tule hiirulaisen näköinen varsinkaan, jos sulla on varaa käydä kerran tai pari vuodessa ottamassa elävöittäviä raitoja niihin oman värisiin hiuksiisi.
Näin teen itse. Pyydän aina, että oma värini jää päärooliin silleen, ettei juurikasvua tule.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä mä tykkäisin laittaa vaaleita raitoja mutta se maksaa 120€ kerta. Varsinkin ponnarilla hiukset on nätit jos on raitoja. Hyvin nopeasti se kasvaa se raja että ei näytä enää ponnarillakaan kivalta. Pitäisi pystyä raidoittamaan useamman kerran vuodessa.
Ap
Ei jää kaikista raidoista rajaa! Ammattitaitoinen kampaaja osaa tehdä sellaiset, ettei jää, kun vaan kerrot tavoittelevasi juuri sitä.