Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa seuranhakuilmoitukseni

Vierailija
11.03.2021 |

"Haussa nuorta/nuorehkoa naista. 18-20v viehättää eniten, mutta kyllä vanhemmatkin kelpaa, kuitenkin 50v o​n ehdoton yläikäraja. 40-50v o​n vielä harmaalla alueella, eli vähemmistö sen ikäisistä naisista o​n sellaisia, joista saattaisin vielä kiinnostua.

Olen mieltynyt normaalipainoisiin ja sopusuhtaisiin naisiin, ylipainokaan ei haittaa tietyissä rajoissa, kunhan vartalosi o​n riittävän esteettinen ja ylipaino o​n pakkautunut sopivasti ja feminiinisesti. Littana takamus ja kapea lantio yhdistettynä huomattavaan keskivartalolihavuuteen o​n ehdoton turn-off. Olen viehtynyt erityisesti kauniisiin naisiin, mutta kyllä perusnättikin kelpaa varsin hyvin.

Tykkään naisilla rypyttömästä ihosta, joka ei roiku liikaa ja jossa ei ole kovin pahoja raskausarpia tai muita häiritseviä epäesteettisyyksiä. Tatuoinnit o​n pääasiassa ok."

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuosta käy hyvinkin tarkkaan ilmi, minkä näköistä esinettä haetaan. Parittajallehan tämä oli menossa?

Vierailija
22/24 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli niin huono provo että oli jo melkein hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän Urpo-setä jo iltapissille ja paapimaan.

Vierailija
24/24 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kerro itsestäsi mitään, ikääsi, vyötärösi suhdetta lantioon, lihaksikkuutta, hiustenmäärää, pituutta, äänen väriä, miehekkyyttä tai oman ihosi laatua. Sinulla on paljon vaatimuksia, mutta et kerro mitään siitä, mitä itse tuot pöytään? 

Mulla on sen ilmoituksen yhteydessä edustava kuva ja muutenkin ilmoitus koskee ensisijaisesti seksiseuraa, toki vakavampikin suhde kelpaa, jos löytyy oikeanlainen kohdalle.

ap

Hemmetinmoista säätöä: pitää olla senikäinen mutta saa olla vanhemipikin muttei senikäinen. Pitää olla hoikka mutta muodokkaampikin käy, muttei saa olla sitä sun tätä. En etsi vakavaa seuraa mutta voin harkita avioliittoa jossain vaiheessa. 

Tuosta piirtyy jo sellainen tallukkaprofiili että oksat pois. Ei tiedä mitä haluaa. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän